عکاسی نوزاد با تم رنگ قرمز در آتلیه کودک و نوزاد

عکاسی نوزاد با تم رنگ قرمز در آتلیه کودک و نوزاد

چنانچه به عنوان یک والدی که به تازگی صاحب فرزند شده است، مخاطب این مطلب آتلیه تخصصی نوزاد و کودک بنسای هستید، با خواندن این مطلب و دیدن عکس ها، ایده های جذابی را برای عکاسی از نوزاد خود پیدا خواهید کرد

عکاسی از نوزاد فقط این نیست که یک نوزاد را در حالتی که می خواهید، قرار دهید و از او عکاسی کنید؛ شما نیاز است تا اطلاعاتی را درباره ی نحوی چینش دکور عکاسی نوزاد و کودک، تجهیزات عکاسی، نورپردازی و … کسب کنید. بخش دیگر که کمی دورتر از بحث های فنی است، مرتبط با سلیقه و هنر عکاس است.

متاسفانه برخی از افراد فکر می کنند تنها با داشتن تجهیزات می توانند موفقیت خود را در عکاسی به ثبت برسانند؛ در صورتی که عکاسی یک هنر است و چنانچه عکاس از انواع سبک های عکاسی و هنری اطلاعاتی نداشته باشد نمی تواند خلاقیت لازم را داشته باشد. در آتلیه تخصصی نوازد و کودک بنسایی ما با پرسنل باتجربه و هنرمند جهت عکاسی نوازد و کودک و بارداری در خدمت والدین عزیز هستیم

یکی از مباحث بسیار مهم در هنر عکاسی، مساله ی رنگ و بازی با رنگ های مختلف است. ما در مطالب پیش از این درباره ی استفاده ی رنگ زرد در عکاسی نوزاد و کودک در سایت آتلیه تخصصی نوزاد بنسای صحبت کرده ایم، در این مطلب درباره ی کاربرد رنگ قرمز در عکاسی نوزاد با شما صحبت می کنیم.

رنگ قرمز یکی از رنگ های گرم محسوب می شود. این رنگ انرژی خاصی را به مخاطبی که آن را نظاره می کند، هدیه می دهد.

انواع طیف رنگی قرمز شامل رنگهای سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و همچنین قرمز تیره و روشن است.

 

عکاسی نوزاد 

 

شما می توانید با به کار گیری طیف رنگی قرمز؛ دکور مهیجی را برای عکاسی نوزاد و کودک آماده کنید و نوزاد را برای عکاسی داخل آن قرار دهید.

 

برای این کار می توانید انواع دکور و وسایلی که میخواهید استفاده کنید را از رنگ قرمز انتخاب کنید. همچنین بک گراند را نیز به همین منوال از خانواده ی رنگ های قرمز استفاده کنید.

ترکیب رنگ قرمر در عکاسی نوزاد با رنگ های دیگر نیز به شما این امکان را می دهد که عکس زیبایی را داشته باشید، در عکس های زیر می بینید که از ترکیب رنگ قرمز با رنگ های دیگر عکس های زیبایی در آتلیه عکاسی نوزاد و کودک بنسایی گرفته شده است :

 

دکور عکاسی نوزاد  عکاسی از نوزاد

آتلیه بارداری و نوزاد  عکاسی تخصصی نوازد

 

جهت رزور آنلاین در آتلیه نوازد و کودک بنسای می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید :

 

رزرو آنلاین آتلیه نوزاد و بارداری : اینجا کلیک کنید

یا با شماره های زیر جهت ررزو تلفنی با "بنسای"  آتلیه تخصصی نوزاد و کودک در شرق تهران تماس بگیرید

 

دکمه تماس با ما