بهترین زمان برای عکاسی نوزاد بارداری در آتلیه کودک

بهترین زمان برای عکاسی نوزاد بارداری در آتلیه کودک

 عکاسی نوزاد

بهترین سن برای عکاسی از نوزاد 7 تا 12 روزگی است. بنابراین مد نظر داشته باشید در روزهای نخست تولد نوزاد دلبندتان وقت عکاسی نوزاد را رزرو نمائید. اکثر ژست ها عکاسی نوزاد و فرم های نوزاد در خواب می باشد. هرچه نوزاد کوچکتر باشد خواب عمیق تری خواهد داشت و عکاسی نوزاد ایده ال تر انجام خواهد شد.

نمونه کارهای عکاسی کودک و نوزادی آتلیه بنسای را می توانید علاوه بر سایت در اینستاگرام و کانال تلگرام مشاهده نمائید

عکاسی کودک

زمان های مناسب برای عکاسی کودک به شرح زیر می باشد:

  • 5  ماهگی: در این زمان کودک می تواند سر و گردن خود را بالا بگیرد.
  • 9  ماهگی: در این زمان اغلب کودکان می توانند بنشینند.
  • 12 ماهگی: این سن مناسب برای عکاسی تولد می باشد. همچنین برخی از کودکان می توانند عکس های ایستاده بگیرند.

همچنین شما می توانید برای مناسبت های خاص مثل نوروز، کریسمس، یلدا و … برای عکاسی از کودک خود در آتلیه تخصصی کودک و نوزاد بنسای در شرق تهران وقت قبلی رزرو کنید. پیشنهاد ما این است که حالت ها و ژستهای مختلف کودک را به ثبت برسانید مانند لبخند، اخم، گریه و …. در انتخاب ساعت عکاسی کودک دقت فرمائید که با ساعت خواب کودک تداخل نداشته باشد.

دقت فرمائید چند دست لباس و کفش تمیز برای عکاسی کودک به همراه داشته باشید.

 

 

 

عکاسی بارداری

زمان مناسب برای عکاسی بارداری 27 الی 32 هفتگی می باشد.

انتخاب تم و لباس عکاسی بارداری مورد نظر توسط خانواده صورت می گیرد البته برای مشاوره تیم تخصصی آتلیه بارداری و نوزاد بنسای می تواند با توجه به سلیقه شما مشاوره و پیشنهادات مناسب برای انتخاب لباس عکاسی بارداری پیشنهاد نماید.

در صورتی که قصد نقاشی بر روی شکم خود را دارید از قبل باید به آتلیه بنسای اطلاع دهید تا زمان لازم برای شما در نظر گرفته شود. نقاشی بر روی شکم مشمول هزینه جداگانه می باشد.

چند جفت کفش، در طرح ها و رنگ های مختلف جهت ژست عکاسی بارداری  برای خودتان و همسرتان به همراه داشته باشید. دقت فرمائید که کفش ها کاملاً تمیز باشند.

لباس زیر مناسب برای عکاسی بارداری به همراه داشته باشید.

برای گرفتن عکس های شاد و اسپورت، حتماً برای خود و همسرتان لباس های اسپورت اعم از شلوار جین، نیم تنه در رنگ های شاد و کفش کتانی به همراه داشته باشید تا با ژست عکس بارداری با همسر بهترین عکسها در آتلیه تخصصی بارداری بنسای برایتان ثبت شود.

برای همسر خود در صورت امکان یک دست لباس رسمی، شلوار کتان و جین و تی شرت در رنگ های شاد برای ژست های بارداری مختلف به همراه داشته باشید.

برای ژست بارداری و زیباتر شدن عکس بارداری لطفاً از لباس های سایز نوزادی فرزند خود چندین دست لباس همراه داشته باشید.

همچنین کفش و سونوگرافی چاپ شده نوزاد خود را هم به همراه داشته باشید.

 

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید اسباب بازی ها، استند اسم و سایر وسایل نوزادی که امکان استفاده از آن در عکس می باشد را همراه خود بیاورید. البته در آتلیه بارداری بنسای

همه این موارد فراهم است اما اولویت احترام به سلیقه شما است.

پیشنهاد می شود که در روز عکاسی باردای مدل موی باز را انتخاب کنید، زیرا این مدل مو برای تمامی تم های عکاسی بارداری مناسب است. همچنین یک آرایش ساده پیشنهاد می شد


 

عکاسی خانوادگی

 

برای عکس های خانوادگی بهتر است از لباس های با رنگ های ملایم استفاده نمائید. توصیه می کنیم که از لباس های ست استفاده نمائید. بهتر است که از پوشیدن لباس های طرح دار با طرح های پر نقش و نگار اجتناب نمائید

 

 جهت رزرو آنلاین در آتلیه تخصصی نوزاد و کودک بنسای میتوانید به این لینک مراجعه نمایید

جهت مراجعه حضوری آدرس  ما :

آدرس: شرق تهران - اتوبان رسالت نرسیده به اتوبان باقری جنب ایستگاه مترو علم و صنعت شهر کودک شاپرک طبقه ٥ واحد ٥٠٤

دکمه تماس با ما