نکاتی راجع به عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

نکاتی راجع به عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

نکاتی راجع به عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

 

دوران بارداری از مهم ترین دوران های زندگی یک خانم است . این دوره ی خاص به قدری شیرین و هیجان انگیز است که بعید میدانم کسی از خانم ها نخواهد که از آن خاطره داشته باشد و ثبتش بکند .

ثبت این خاطرات شیرین و به یادگار داشتن آن ها در آینده نه تنها حس خوبی به فرزندانتان میدهد بلکه شما را در عرض چند ثانیه میتواند به دوران خوش و شیرین زندگی تان برگرداند .

 

اما آیا فکر میکنید عکاسی بارداری به همین راحتی ها است ؟ فکر میکنید شما بدون داشتن هیچ گونه تخصص و حرفه ی خاصی میتوانید عکس هایی زیبا و حرفه ای در حد  آتلیه بارداری بگیرید ؟

مسلما خیر 

اما در ادامه ی مطلب ما سعی میکنیم بعضی نکات را برای یک عکاسی بارداری فوق العاده ذکر کنیم تا بتوانید کمی عکس های شبیه به  آتلیه بارداری بگیرید .

 

نکاتی مهم برای داشتن یک عکاسی بارداری موفق و خوب

 

برای عکاسی بارداری زمان مناسبی انتخاب کنید

برای اینکه عکس های بارداری تان زیبا و خاص شود اولین گام این است که اجازه دهید کمی بگذرد و شکم تان بالا بیاید تا به خوبی در عکس ها مشخص باشد .

البته نه خیلی .. چرا که اگر اجازه دهید به ماه آخر بارداری تان نزدیک شوید آنوقت عکاسی بارداری برایتان سخت میشود و به راحتی نمی توانید عکاسی کنید .

پیشنهاد ما به شما برای عکاسی بارداری این است که در هفته ی 30 ام بارداری اقدام به عکاسی بارداری بکنید و با  آتلیه بارداری تماس بگیرید .

این دقیقا زمانی است که شکم به اندازه ی کافی برای عکاسی بارداری بالا آمده است ولی به گونه ای هم نیست که شما سنگین باشید و نتوانید در جلسه ی عکاسی شرکت کنید و اذیت شوید .

البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هر خانم بارداری با دیگری فرق دارد .

 

پس زمینه ی جذاب در گرفتن عکس های زیبا بسیار تاثیر دارد 

 

به عنوان یک عکاس حرفه ای باید به خوبی بدانید که برای عکاسی بارداری چه پس زمینه هایی جلوه ی خوبی دارند و میان خانم ها نیز پرطرفدار هستند .

از بهترین و پیشنهاد شده ترین پس زمینه ها برای عکاسی بارداری پس زمینه های ملو و  آرام است .

یک نقطه ی آرام پیدا کنید و شروع به عکاسی بارداری کنید .

خیلی زیبا و جذاب میشود اگر پس زمینه ی عکسی که داردی ثبت میکنید با فصلی که در آن دارید عکاسی بارداری می کنید یکی باشد .

فلش دوربین عکاسی تان را خاموش کنید 

 

اگر محل عکاسی شما در منزل است حتما حتما یکی از درب ها و یا پنجره ها را باز کنید و جلوی آن بایستید و عکس بگیرید .

با این کار شما میتوانید به جای فلش و نورهای مصنوعی از نور طبیعی خورشید برای عکس هایتان استفاده کنید که از همه ی نور ها بهتر است و نتیجه اش در عکس هایتان بسیار خوب خواهد بود .

 

دکمه تماس با ما