عکاسی نوزاد حرفه ای

عکاسی نوزاد حرفه ای

عکاسی نوزاد

 

برای عکاسی کودک چندین راه وجود دارد اما حتمی ترین نکته در عکاسی نوزاد این است که این موجودات کوچک و حساس ظرافت خاصی دارند که کار کردن با آن ها یک چیزی فراتر از توانایی شما در به کار گیری یک دوربین حرفه ای و دانش عکاسی تان است .

پس برای اینکه بتوانید بهتر با عکاسی نوزاد و چگونگی عمل کردن در آن آشنا شوید در این مقاله ما را همراهی کنید تا شما عزیزان را با جنبه های حساس عکاسی نوزاد آشنا کنیم .

 

قطعا تا به حال پیش آمده برایتان که در نزدیکی تان خانواده ای بچه ی کوچکی داشته باشند و شما برای هر چند لحظه ی کوتاهی او را در آغوش گرفته باشید . پس میدانید که میخواهیم راجع به چه چیزی صحبت کنیم . 

نوزادان بسیار حساس هستند و استخوان های نرم و بسیار شکننده ای دارند که برای جابه جایی آن ها باید به شدت دقت داشته باشید و حواستان جمع باشد .

پس اولین نکته ای که لازم است به آن دقت کنید این است که در زمان عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد اگر نیازی به جا به جایی نوزاد بود سعی کنید این کار را به مادر و پدر نوزاد بسپارید مگر اینکه بخواهید او را به شکلی حرفه ای برای ژست های مختلف بپیچید .

نوزادان به دلیل اینکه به تازگی از محیط امن و راحت رحم مادرشان خارج شده اند بسیار بیشتر از دیگر انسان ها مستعد بیماری و سرماخوردگی هستند .

پس شما بسیار باید حواستان را هنگام عکاسی از  آن ها جمع کنید .

در عکاسی نوزاد فراموش نکنید که نباید تحت هیچ شرایطی از عطر ، ادکلن ، اسپری و یا هرگونه محصول بهداشتی ای که معطر است استفاده کنید . 

این را بدانید که بینی نوزادان و مشامشان بسیار حساس است و با هر گونه عطر و یا بوی خفیفی آزار می بینند و اذیت میشوند .

 

همانطور که گفتیم نوزادان بدن بسیار حساسی دارند و چون خیلی ضعیف هستند شما باید به شدت مراقب بهداشت وسیله های داخل آتلیه نوزاد و خودتان باشید تا مبادا آلوده به ویروس یا میکروب باشند .

برای جلوگیری از چنین اتفاقی باید هر از چند گاهی وسیله های داخل استودیو نوزاد را ضدعفونی بکنید و خودتان نیز قبل از ورود به آتلیه نوزاد دست هایتان را کاملا تمیز بشورید و ضدعفونی کنید .

 

مجددا نیاز است تا تکرار کنیم که نوزادان آناتومی خیلی حساسی دارند  وشما باید به شدت مراقب آن ها باشید . این موجودات ناز و کوچولو سریع مریض میشن و سرما میخورن پس باید محیطی که توش قرار دارند گرم باشد و هیچ گونه سرمایی به آن ها برخورد نکند .

برای این کار حواستان باشد که حتما ده دقیقه قبل از آمدن نوزاد به داخل آتلیه نوزاد را گرم کنید .

اما نه آنقدری گرم که نوزاد گرمش بشود و کلافگی ش باعث شود که نتوانید آرامش کنید و عکس های زیبا از او بگیرید .

 

دکمه تماس با ما