نکات عکاسی نوزاد

نکات عکاسی نوزاد

نکات عکاسی نوزاد 

 

زمانی که برای اولین بار میخواهید هنر عکاسی را امتحان کنید قطعا عکاسی نوزاد در نظرتان جذاب تر خواهد و صد در صد دوست خواهید داشت تا هر چه زود تر آن را امتحان کنید . 

همیشه نوزادان تازه به دنیا آمده مجبوب ترین ها هستند . آفریده های پرستیدنی ای که بسیار بسیار بامزه و ناز هستند و عکس هایشان در آتلیه نوزاد بسیار بسیار دلنشین میشود .

غیر از نوزادان کوچک بد نیست اگر سری به  عکاسی کودک نیز بزنید . کوچولوهای شیرین و دوست داشتنی که اگر آن ها را در دکور های مختلف شامل گل ، سبد و یا اسباب بازی های زیبا بذارید بسیار شیرین و جذاب میشوند .

 

حال فکر کنید که یک عکاس نوزاد حرفه ای هستید و میخواهید عکاسی نوزاد انجام دهید .

در وحله اول چه کار باید بکنید ؟

قبل از آمدن والدین نوزاد باید با آن ها صحبت کنید و اطلاعات لازم را به دستشان برسانید .

والدین نوزاد باید بدانند که قبل از آوردن نوزاد به  آتلیه نوزاد  باید به پزشک مراجعه کنند و با صلاح دید و تجویز دکتر اگر نیاز بود برای عکاسی نوزاد دارویی برای کوچولو تجویز بکند تا او کمی خواب آلود بشود .

به اضافه اینکه بهترین تایم برای عکاسی نوزاد ساعت های صبح است که کودک هنوز خواب آلود است و آرامش بیشتری دارد .

مادر باید قبل از آوردن نوزاد به  آتلیه نوزاد  او را به حمام ببرد و بعد از شیر دادن به کوچولو  برای عکاسی نوزاد بیاردش .

 

نوزادان وقتی شکمشان سیر باشد و خوابشان آرام ، آرامش کافی برای همکاری با عکاسی برای عکاسی نوزاد را دارند .

 

بعد از دادن اطلاعات کافی به والدین شما باید  آتلیه نوزاد  را گرم کنید .

دمای اتاق باید به گونه ای باشد که اگر نوزاد را لخت کردید و خواستید بدون لباس از او عکاسی کنید نوزاد هیچگونه سرمایی حس نکند .

زمانی که  آتلیه نوزاد  را به اندازه ی دمای بدن نوزادان پایین می آورید این دما قطعا برای شما زیاد است و گرمتان میشود پس برای اینکه خیلی اذیت نشوید سعی کنید در روزی که میدانید عکاسی نوزاد باید انجام بدهید لباس های راحت و خنک بپوشید تا کلافه نشوید و آرامشتان را هنگام عکاسی از دست ندهید .

سپس میتوانید تمامی وسیله های مورد نظر برای عکاسی را قبل از ورود مشتری به  آتلیه نوزاد  آماده کنید تا در هنگام عکاسی خیلی اذیت نشوید .

 

زمانی که همه چیز قبل از عکاسی نوزاد آماده شده باشد شما میتوانید یک عکاسی خوب و راحت را پشت سر بگذارید .

چندین رنگ برای پس زمینه ، لباس هایی با طرح های مختلف و رنگ های متفاوت و دکور های متنوع که در آتلیه موجود است .

برای نوزادان ترجیح ما به حداقل لباس است اما این هم باز سلیقه ای است اما بر اساس تجربه ی چندین ساله ی ما برای عکاسی نوزاد بهتر است خیلی لباس آماده نکنید چرا که دست و پا گیر است و استفاده هم نمیشود .

و در آخر نکته ی نهایی : سعی کنید هنگام عکاسی نوزاد سریع و بی سر و صدا عمل کنید تا نوزادان را بیدار نکنید . وقتی که نوزاد خواب باشد قطعا عکاسی نوزاد سریع تر پیش خواهد رفت .

 

 

دکمه تماس با ما