۲ نکته برای عکاسی کودک در فضای باز

۲ نکته برای عکاسی کودک در فضای باز

5 نکته برای عکاسی فضای باز

 

 

زمانی که کوچولوی تازه به دنیا آمده ای پا به منزل شما میگذارد اغلب به این فکر می افتید که اقدام به عکاسی کودک در آتلیه کودک و یا آتلیه نوزاد بکنید . این نوع عکاسی کودک بسیار خوب است و ابدا هیچ اشکالی ندارد اما اگر شما دسترسی به آتلیه کودک ندارید و دلتان میخواهد از نوزاد یا کودک دلبندتان عکاسی کنید باید کمی خلاقیت به خرج دهید .

 

اگر برای انجام این کار مصمم هستید و میخواهید که عکاسی کودک در فضای باز انجام دهید با ما همراه باشید تا نکاتی ساده برای بهتر شدن عکس هایتان و روند عکاسی تان به شما آموزش دهیم .

 

 

1.در فضای بسته آرامشان کنید

 

زمانی که میخواهید عکس نوزاد بگیرید متوجه میشوید که نوزادان زمانی که جایشان گرم باشد بسیار راحت تر و سریع تر آرام می گیرند . و این به این معنا است که اگر شما علاقمند به عکاسی نوزاد در فضای باز هستید اگر شروع کارتان از فضای بسته ای مثل آتلیه نوزاد و یا منزل تان باشد عکاسی برایتان بسیار راحت تر خواهد بود .

 

در داخل فضای بسته سعی کنید نوزاد را قنداق کنید تا آرام شود و به یاد داشته باشید که نوزادان بسیار زیاد گرما را دوست دارند بنابراین برای برخی از آن ها خوب میشود اگر زیر قنداق نیز لباس بپوشانید .

سپس با موبایلتان نویز سفید یا یک صدای آرام که به او آرامش دهد دانلود کنید و پخشش کنید .

کم کم شروع به تکان دادنش بکنید و این کار را به آرامی آنقدر انجام دهید تا نوزاد به خوابی عمیق فرو رود .

و زمانی که نوزاد خوابش عمیق شد او را در یک سبد بزرگ که با پتویی پرز دار پوشیده شده است بخوابانید و به آرامی جاسازی اش کنید تا اذیت نشود .

 

زمانی که کودک به خواب رفت و همه چیز آماده شد حالا میتوانید او را به فضای باز ببرید .

 

2.نوزاد را در سایه قرار دهید

 

در عکاسی فضای باز مهم نیست نوزاد در سبد باشد و یا در آغوش والدینش ، ولی مهم است که حتما او را در سایه قرار دهید .

و حتی اگر لوکیشن عکاسی شما محلی بود که سایه ی کافی نداشت میتوانید از یک چتر بزرگ استفاده کنید و اگر نور های کمی از لا به لای شاخه های درختان به نوزاد می تابید میتوانید از والدین او کمک بگیرید و از آن ها بخواهید تا جلوی نور و آفتاب را بگیرند تا روی صورت و بدن نوزاد نتابد .

 

 

دکمه تماس با ما