تاثیر نور در عکاسی کودک

تاثیر نور در عکاسی کودک

تاثیر نور در عکاسی آتلیه کودک

 

 

تمامی عکاسان حرفه ای بر این باورند نور از اصلی ترین عوامل در عکاسی کودک و دیگر انواع عکاسی در آتلیه کودک است . 

تا حدودی میتوان گفت در عکاسی کودک اولین چیزی که بسیار بسیار اهمیت دارد و شما باید در آتلیه کودک به آن توجه کنید میزان نور در تصویر سوژه ی  کودکتان است .

یک عکاس حرفه ای در زمینه عکاسی کودک در  آتلیه کودک باید آنقدری توانمند باشد که با دیدن یک عکس بتواند تشخیص دهد آن عکس چگونه نوردهی شده است و چگونه در آتلیه کودک عمل کرده اید ؟

منبع نور کجاست ؟

چه جنس نوری به آن وارد شده است و از چه زاویه ای به آن تابیده شده است و درنهایت تشخیص اینکه نور وارد شده طبیعی است و یا مصنوعی .

عکاسی کودک یعنی ثبت نور در کسری از زمان .

 

تسلط بر ماهیت نور

 

نورها انواع متفاوتی دارد که و ما در عکاسی کودک در  آتلیه کودک به گونه های مختلفی از آن ها با نتایج مختلف احتیاج داریم .

 

در عکاسی کودک شما در ابتدا باید توانایی دیدنتان را بهبود ببخشید . در عکاسی نور چشم را تحریک میکند و سرچشمه انرژی برای تبدیل اشیا بی روح به سوژه های خاص و حیرت انگیز است .

برای ثبت عکس های زیبا و داشتن یک عکاسی کودک خوب شما نیازی نیست دوربین گران قیمت و آنچنانی ای داشته باشید تنها نیاز است برخی از تکنیک های اساسی عکاسی را بدانید و به آن ها به خوبی عمل کنید .

  آتلیه کودک

نور عکاسی کودک را خلق میکند پس در درجه ی اول شما برای داشتن یک عکاسی کودک خوب باید بتوانید نور را درک کنید و با او ارتباط بگیرید و اینگونه خواهید توانست راه عکاسی را پیدا کنید و به سمت او بروید .

 آتلیه کودک 

 

عکس کودک

 

عکس کودک

دکمه تماس با ما