عکاسی کودک با هر دوربینی

عکاسی کودک با هر دوربینی

عکاسی کودک با هر دوربینی

 

 

شما برای اینکه بتوانید عکس های خوبی از لحظات خاص و به یاد ماندنی کودکتان ثبت کنید باید چندین نکته را بیاموزید و مد نظر بگیرید .

البته تنها رعایت این نکات نیست .. بلکه شما باید ذوق و سلیقه ی خود را نیز هنگام عکاسی کودک به کار ببرید تا بتوانید به راحتی عکس های زیبایی از فرزندتان بگیرید .

آتلیه کودک

در این مطلب ما می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه با دوربین موبایلتان عکس کودک های خوبی بگیرید .

 

 

چگونه با دوربین گوشی موبایل عکس های خوبی بگیریم ؟

 

دوربین گوشی های موبایل از بهترین و کم صدا ترین دوربین های ممکنه در بازار هستند . که این باعث میشود در شرایطی که شما میخواهید از فرزندتان عکس یهویی بگیرید و میخواهید او متوجه شما نشود مفید باشد .

 

دوربین هایی غیر از گوشی موبایل غالبا به هنگام شاتر زدن صدا میدهند و این صدا میتواند باعث بشود که شما آن لحظه ی ناب را در صدم ثانیه از دست بدهید .

 

در عکاسی کودک با موبایل اصلا مهم نیست شما با چه موبایلی در حال عکاسی هستید . آیفون ، اندروید و یا حتی یک عدد گوشی نوکیای ساده .. تفاوتی نمیکند .. تنها لازم است کمی دقت کنید و این نکات را رعایت کنید .

 

آتلیه کودک

۱. رنگ 

 

اگر درحال عکاسی کودک با موبایلتان هستید و احساس می کنید عکس های کودکتان غبار آلود و کدر است باید به بخش تنظیمات دوربین موبایلتان بروید و آیکون Cog را لمس کنید .

در این بخش شما می توانید کنتراست تصاویری که ثبت می کنید را بالا ببرید . در این حالت عکس هایی که می گیرید کمی تیره تر میشوند و از آن حالت غبار آلود و بی رنگ و رویی خارج میشوند و این باعث میشود که چهره ی کوچولویتان تا حد زیادی شاداب تر از قبل به نظر بیاید .

 

 

۲. زمان

آتلیه کودک

دوربین برخی از گوشی های موبایل به دلیل تاخیر دریچه ی شاتر دیرتر از زمانی که شما صفحه را برای گرفتن عکس لمس می کنید عکس می گیرند به همین دلیل عکس چند ثانیه دیر تر ثبت میشود و اگر شما از این حالت آگاه نباشید خیلی وقت ها ممکن است عکس هایتان را بگیرید و وقتی بعدا به آن ها نگاه میکنید ببینید که تمامی عکس ها تار هستند و یا اصلا از جای دیگری عکس گرفته اند .

پس اگر می خواهید با این مدل دوربین ها عکس کودک خوبی بگیرید باید زمانی که دکمه را برای گرفتن عکس فشار میدهید یا صفحه را لمس میکنید چند ثانیه بیشتر صبر کنید و سپس گوشی را به کنار ببرید .

کمی که تمرین کنید قلق کار با دوربین تان دستتان میاید و میتوانید به راحتی با هر گوشی ای عکاسی کودک انجام دهید .

 

 

۳. نور

آتلیه کودک

همیشه در عکاسی کودک می گوییم هرچه نور بیشتر بهتر . 

البته باید این را هم در نظر بگیرید که نور بیش از حد میتواند باعث سوختن عکس شما بشود و این به زیبایی عکس کودک آسیب میزند .

دکمه تماس با ما