برقراری رابطه با کودک ترسو در آتلیه کودک

برقراری رابطه با کودک ترسو در آتلیه کودک

برقراری رابطه با کودک ترسو در آتلیه کودک

 

 

 

حتما برایتان پیش آمده است که در اینترنت چرخی بزنید و برخی از عکس های کودکان را نگاه کنید و با عکس هایی برخورد داشته باشید که خانواده ها خوشحال و خندان کنار یکدیگر هستند و کودکان انگار که بهترین لحظه ی زندگیشان است شاد هستند و با شادی میخندند.

با خودتان گفته اید که این عکس ها را عکاسان به سادگی و بی هیچ زحمتی گرفته اند ؟ 

خیر این طور نیست .

آن چیزی که شما در تصویر میبینید حقیقت ماجرا نیست و شما در هر شرایطی نمیتوانید یک عکس طبیعی با لبخند هایی که مصنوعی نیستند بگیرید .

 

برای برقراری ارتباط با کودکان شما باید در وحله اول آن ها را بشناسید .

شما به عنوان یک عکاس حرفه ای که در آتلیه کودک مشغول به کار است باید بتوانید این اصل ابتدایی و ساده را اجرا کنید در غیر این صورت در عکاسی کودک موفق نخواهید بود .

 

این را بدانید که کودکان همیشه در مقابل چیزی که شما از آن ها میخواهید مقاومت میکنند پس هنگام عکاسی در آتلیه کودک خیلی درگیر ترکیب بندی های پیچیده و دکور های شلوغ نشوید چرا که کودکان به شما این اجازه را نمیدهند .

 

شما باید بتوانید به سادگی کودکان را گول بزنید . به آن ها دروغ نگویید . وعده های پوچ و تو خالی بهشان ندهید بلکه به گونه ای با آن ها رفتار کنید که آن ها با میل خودشان کاری که شما میخواهید را انجام دهند و اینگونه نه آن ها مجبور به انجام کاری شده اند که دوستش ندارند و نه شما کلافه شده اید .

 

 

از آن ها کمی اطلاعات بگیرید و وقتی که زمانش رسید آن اطلاعات را به نفع خودتان استفاده بکنید تا بتوانید لبخند زیبایشان  را ببینید .

سعی کنید نشان دهید که اطلاعات اشتباهی دارید و اجازه دهید که او شما را تصحیح کند 

این کار باعث حس نزدیکی بیشتر آن ها نسبت به شما میشود و شما میتوانید امیدوار باشید که میتوانید یک عکاسی خوب در آتلیه کودک داشته باشید اما فکر نکنید اینجا ته ماجرا است و شما راحت شده اید 

خیر

شما باید هرلحظه آماده ی یک واکنش غیر منتظره از جانب آن ها باشید و خودتان را برای آن ها آماده کرده باشید .

 

دکمه تماس با ما