بهترین اتلیه کودک تهرانپارس در شرق تهران

بهترین اتلیه کودک تهرانپارس در شرق تهران

آتلیه عکاسی بن سای مجموعه ای شناخته شده  در شهر کودک شاپرک در شرق تهران واقع است.

این مجموعه داری پارکینگ اختصاصی و سهولت دسترسی با کمترین میزان راه رفتن تا درب استودیو است.

نزدیکی فوق العاده آسانسور های متعدد به ماشین شما و امکان حمل راحت لباس ها   کالسکه ی کودک شما.

 

این مجموعه دارای چهار دپارتمان سازمانی اصلی جهت ارایه خدمات است

 

 

۱- آتلیه عکاسی کودک

عکس کودک

 

- آتلیه عکاسی بارداری

 

 

عکس بارداری

 

- آتلیه عکاسی نوزاد

 

 

 

 

عکس نوزاد

 

 

- عکاسی از کودکان در فضای باز

 

 

 

عکس کودک فضای باز

 

یافتن بهترین آتلیه کودک شرق تهران مستلزم دانستن نکات زیر است.

 

 

آتلیه کودک  بن سای  دارای جوایز متعدد جهانی است بن سای دارای بیش از بیست مدال طلای جهانی از جشنواره های بین المللی است.

 

 

 

نکته دیگر جهت یافتن بهترین اتلیه عکاسی کودک و نوزاد در شرق تهران توجه به این نکته است که شما با یک آتلیه تخصصی کودک سر و کار دارید یا یک آتلیه که همه کار انجام می دهد که یکی از آن ها  عکاسی از کودک و نوزاد بارداری است.

بدیهی است آتلیه های تخصصی کودک عیار بالاتری نسبت به آتلیه هایی دارند که عکاسی صنعتی – عکاسی عروس – عکاسی مدلینگ – عکاسی پرسنلی و ... انجام می دهند.

 

نکته دیگر مشاهده نمونه کار آن هاست. عکس ها آینه ی تمام قد تخصص آتلیه های تخصصی کودک است.

 

نکته دیگر انتخاب محل و سهولت در رفت و آمد است. چنانچه می دانید اتلیه کودک بن سای در مجتمع شهر کودک شاپرک و در فضای به بزرگی ۱۳۰ متر مربع و داری آتلیه های تخصصی مجزا است.

این مجموعه دارای پارکینگ و تمامی خدمات مورد نیاز کودکان است.

 

نکته دیگر برای انتخاب بهترین آتلیه کودک در شرق تهران نظافت و تمیزی مجموعه هاست.

معمولا مجموعه های کوچک توان استخدام یک نیرو خدماتی تمام وقت را ندارند ولی آتلیه عکاسی بن سای دارای نیرو خدماتی مستقر در استودیو است.

دیگر نکات در انتخاب بهترین آتلیه کودک در شرق تهران تخصص و مهارت عکاسان اتلیه بخصوص در مورد عکاسی نوزادی است.

این مهارت ها آموزشی و تحربی است. شما در آتله کودک بن سای می توانید به راحتی و آسودگی نوزادتان را به دست عکاسان مجموعه بسپارید و با آسودگی لذت مشاهده ی یک کار حرفه را کسب نمایید.

نکته دیگر ارتباط موثر با کودک است: باورپذیری این موضوع شاید کمی سخت باشد. اما عکاسی صحیح از کودکان با پوز و فیگور دهی کار بیهوده کردن است  تنها کافیست شما همبازی خوبی برای کودک باشید و از لحظات واقعی و شاد کودک در لحظه مناسب عکس بگیرید.

 

قیمت مناسب نکته دیگر است.

توجه داشته باشید هدف از بیان این مطلب این نیست که شما به دنبال ارزانترین آتلیه کودک شرق تهران بگردید بلکه نکته ی کاربردی معقول بودن قیمت هاست. هیچ ارزانی بی دلیل نیست اما هزاران مورد گرانی بی دلیل در دنیای پرامون ما قابل مشاهده است. مقایسه قیمت ها نشان می دهد خدمات استودیو بن سای نسبت به رقبایی با سطح کیفی مشابه بسیار پایین تر است. قیمت مناسب باعث شده است استودیو بن سای همواره مورد استقبال والدین قرار داشه باشد.

 

 

شهرشناسی محلات شرق تهران

 

 

محلات شرق تهران داری بهترین مجموعه های مرتبط با کودکان هستند . بهترین آتلیه های کودک – بهترین مهد کودک در فلکه اول تهرانپارس – بزرگترین و اولین مجموعه تخصصی کودک در شرق تهران – شهربازی کودکان – خدمات تخصصی کودکان همگی با بالاترین کیفیت در شرق تهران متمرکز شده اند.

 

آتلیه عکاسی بن سای بهترین و شناخته شده ترین آتلیه عکاسی کودک – نوزاد – بارداری در مجموعه شرق تهران است.

شرق تهران شامل مناطق زیر می شود:

تهرانپارس – نارمک – رسالت – سید خندان – پیروزی – شهرک امید – قنات کوثر – خیابان دماوند و تهران نو

 

این مناطق به دلیل پیوستگی بافت اسفنجی شهری به راحتی به هم مرتبط هستند. عموما خط اتصال این مناطق به هم اتوبان باقری – اتوبان امام علی و اتوبان رسالت هستند.

 

محلات مهم شرق تهران نارمک و تهرانپارس و پیروزی هستند که به نوبه ی خود مناطق قدیمی و اصلی در شرق تهران محسوب می شوند.

تهرانپارس دارای محله های متنوعی است.

خیابان بهار – سه راه تهرانپارس -عادل – زرین – فلکه اول تهرانپارس – فاکه دوم تهرانپارس – فلکه سوم تهرانپارس – فلکه چهارم تهرانپارس – میدان استخر – میدان پروین – خیابان تیرانداز و ... عناصر محله تهرانپارس هستند و این محله در شرق تهران و محصور در شرق اتوبان باقری – شمال خیابان دماوند و جنوب اتوبان همت(زین الدین) 

محله نارمک نیز دارای عناصر و محلات متعددی است

گلبرگ شرقی یا همان جانبازان شریا اصلی درون محله است. خیابان دردشت شروع میدان های اصلی نارمک است. این محله خیابان های مهمی به نام چمن – رضوان – مداین – مهر(رودباری) میان هفت حوض نارمک – میدان هلال احمر و ... را شامل می شود و شامل صد میدان سرسبز و زنده است.

این محله محصور شده بین شرق اتوبان امام علی – غرب اتوبان باقری – جنوب اتوبان رسالت  و شمال خیابان دماوند(تهران نو) می باشد

 

 

دسترسی به این محلات به دلیل وجود مترو و خطوط بی آرتی بسیار راحت است و به خوبی شرق تهران را به غرب و مناطق دیگر تهران پیوند داده است.

 

 

دکمه تماس با ما