اصول عکاسی کودک

اصول عکاسی کودک

اصول عکاسی کودک در آتلیه کودک

 

 

همانطور که در مقاله های قبلی ( ترفند عکاسی کودک به صورت حرفه ای ) گفتیم عکاسی کودک در آتلیه کودک کاری بسی دشوار است که کمتر کسی از پس آن برمیاید . با این حال برخی ها دوست دارند این نوع عکاسی را بیاموزند و به صورت حرفه ای بتوانند عکاسی کودک انجام دهند .

چرا که کودکان به سرعت رشد میکنند و روند بزرگ شدنشان بسیار سریع است پس طبیعی ست اگر والدین بخواهند این لحظات ارزشمند را برای خودشان ثبت کنند و به یادگار بگذارند .

البته اگر تنها کمی تفکر کنید و خلاقیت به خرج دهید میتوانید به راحتی عکس های ساده ی خانوادگی را به عکس هایی خاص و زیبا تبدیل کنید .

آتلیه کودک

بهترین عکس های کودکان برای زمانی است که شما در حین فعالیت هایشان از آن ها عکاسی میکنید و عکس هایی طبیعی ازشان میگیرید که در طول روزمره زیاد آن صحنه ها را می بینید .

اگر کمی به گذر روز های خودتان و کودکان نگاه میکنید متوجه میشوید که رخداد ها و اتفاقات خاص زیادی وجود دارند که شما به عنوان یک مادر و یا یک پدر دوست خواهید داشت تا آن لحظات را ماندگار کنید و به یادگار بسپارید .

 

معصومیت کودکان را به تصویر بکشید 

 

معصومیت از جمله ویژگی های بارز کودکان است که محال است شما حتی در یک کودک نیز آن را پیدا نکنید .

این یک ویژگی جدانشدنی از کودکان است که محال است شما نتوانید آن را درون آن ها ببینید و قربان صدقه شان نروید .

پس چرا نباید ثبتش کنید ؟

آتلیه کودک

اجازه دهید کودک بازی کند و زمانی که در اوج معصومیت دارد به سادگی با خودش بازی میکند از او عکس بگیرید .

عمق میدان را کاهش دهید و روی صورت کودک فوکوس کنید . اینطوری میتوانید پس زمینه را با محو کردن از سوژه ی خود جدا کنید و اینطوری توجه بیشتری به کودک حین دیدن عکس کودک جلب میشود .

 

 

دکمه تماس با ما