نکات عکاسی کودک

نکات عکاسی کودک

نکات عکاسی در آتلیه کودک

 

 

دوران نوزادی و کودکی از مهم ترین دوران زندگی هرکس است که در این دوران کودک هرچقدر بیشتر از پدر و مادرش توجه دریافت کند احساس امنیت درونی و اعتماد به نفس بیشتری پیدا میکند و در آینده میتواند به عنوان یک شخصیت محکم و تاثیر گذار در جامعه موثر باشد .

آتلیه کودک

ثبت لحظات ارزشمند و خاطرات زیبای کودک توسط والدینش در آتلیه کودک علاوه بر داشتن یادگاری یک جور راه انتقال احساسات آن ها به فرزندشان است که بسیار اهمیت دارد و مهم است .

 

برای عکاسی در آتلیه کودک با توجه به نظر والدین و راحتی آنها و کوچولویشان شما میتوانید عکاسی را در آتلیه کودک ، فضای باز و یا در منزل انجام دهید .

شما برای داشتن یک عکاسی کودک موفق باید به برخی نکات توجه خاصی داشته باشید . 

نکاتی مانند افزایش صبر و حوصله تان در زمان های طولانی مدت عکاسی و ..

 

شناخت خلق و خوی کودک

 

شما به عنوان یک عکاس حرفه ای باید قبل از ورد به آتلیه کودک باید با خلق و خوی سوژه ی کودک خود آشنا بشوید و بدانید که او چجور اخلاقیاتی دارد و چگونه باید هنگام عکاسی با او رفتار کنید .

در ابتدا سعی کنید قبل از ورود به استودیو کودک کمی با پدر و مادر کوچولو صحبت کنید و راجع به فرزندشان از آن ها اطلاعات بگیرید و سپس مرحله ی دوستی با کودک را آغاز کنید .

سعی کنید کم کم این کار را کنید . کودکان هیچوقت حرکت های یکدفعه ای را دوست ندارند و به شدت از چنین رفتارهایی دوری میکنند . پس شما باید طبق خواسته ی آن ها پیش بروید و آرام آرام دوستی صمیمانه ای بین خودتان ایجاد کنید .

 

وقتی کودک با شما دوست شد و دیدید که آماده ی عکاسی است حالا میتوانید دوربینتان را بردارید و با توجه به ژست های مختلفی که کودک قادر به انجام دادنشان است از او عکاسی کنید .

این را هم بدانید که لازم نیست همیشه به کودک حالت و ژست خاصی بدهید گاهی اوقات  تنها کافی است کودک خودش باشد . 

به اضافه اینکه عکس های طبیعی و فارغ از هر گونه حالت مصنوعی ای بیشتر خواهان دارند و زیبایی شان بیشتر است .

 

 

عکس کودک در آتلیه کودک

دکمه تماس با ما