عکاسی نوزاد در بهترین آتلیه عکاسی شرق تهران

عکاسی نوزاد در بهترین آتلیه عکاسی شرق تهران

عکاسی نوزاد در بهترین آتلیه عکاسی شرق تهران

 

 

دوران کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی کودکان است که شکل دهی شخصیت کلی آن ها را به عهده دارد  از این رو بسیار حائز اهمیت است . هر قدر کودک محبت و توجه بیشتری از پدر و مادرش دریافت کند احساس امنیت درونی و اعتماد به نفس و باور او به خودش افزایش می یابد و در آینده شخصیت محکم تری خواهد داشت.

 

ثبت لحظات کودکی که توسط پدر و مادر انجام می پذیرد علاوه بر خاطره سازی برای کودک راه انتقال احساسات آن ها و مهر محکمی بر توجه و محبت و علاقه پدر و مادر نسبت به کودک است. 

 

 

نکات عکاسی نوزاد :

 

شناخت خلق و خوی نوزاد 

 

عکاس باید سعی کند با درک صحیح روحیات نوزاد و صحبت با والدین خلق و خوی او را بدرستی بشناسد و بداند که باید چگونه با او رفتار کند تا بهانه گیری های او حین عکاسی کمتر شود.

 

ژست های متفاوت

 

عکاس باید ضمن در نظر گرفتن جثه نوزاد ژست های متفاوت را امتحان کند ولی نکته مهمی که باید رعایت شود این است که  از ژست های زیاد که سبب خستگی و بد خلقی نوزاد می شود دوری کنید.

 

لنز دوربین با نوزاد هم سطح باشد

 

برای عکاسی بهترین ارتفاع هم سطح بودن با نوزاد است. عکاسی از بالا یا پایین به جذابیت عکس های هم سطح نیستند.

 

عکاسی از چهره نوزاد

 

یکی از بهترین حالات برای عکاسی نوزاد، عکاسی از صورت می باشد چرا که عکاسی به این روش چهره معصوم او را بهتر نمایش می دهد و نوزاد را زیباتر نشان می دهد.

عکاسی نوزاد

 

تنظیم نور

 

بهترین نور برای عکاسی نوزاد نور غیر مستقیم طبیعی است که حالت نرمی به پوست او می دهد.

 

پس زمینه عکاسی

 

هر قدر زمینه عکاسی ساده تر باشد عکس کودک جلوه بیشتری دارد. زمینه های خیلی شلوغ و خیلی روشن از زیبایی عکس کودک می کاهد. بهترین رنگ ها برای زمینه عکاسی سفید بژ خاکستری روشن کرم و آبی آسمانی هستند

 

دکمه تماس با ما