عکاسی کودک تخصصی

عکاسی کودک تخصصی

عکاسی کودک 

 

 

 

تمامی پدر و مادر ها علاقمند به عکاسی کودک هستند و دوست دارند که حتما عکس های زیبایی از کودکی فرزندانشان داشته باشند تا در آینده با نگاه کردن به آن ها به یاد روز های خوش کودکیشان بیوفتند .

 

اگر شما میخواهید تا از فرزندانتان عکس های خوب و حرفه ای بگیرید نیاز است تا قبل از شروع آن به چندین نکته توجه کنید 

 

مهم است وقتی که شما در بهترین آتلیه کودک شرق تهران برای فرزند خود وقت گرفته اید بتوانید عکس های خوبی نیز در آن تایم عکاسی تان بگیرید .

سعی کنید روز و تاریخ عکاسی تان را در آتلیه کودک با دقت انتخاب کنید .

کودکان غالبا مودی هستند  و بعضی از روز ها خوش اخلاق و بعضی از روز ها گویا از دنده ی چپ بلند شده باشند پس شما باید با دقت روزی که میخواهید به آتلیه کودک بیاریدشان را با دقت انتخاب کنید .

 

سعی کنید روز های خوش اخلاقی کوچولویتان را بشناسید و جدا از آن بدانید که چگونه یک روز خوب برایش بسازید و حالش را خوب کنید .

به این نکته توجه کنید که شما کوچولو یتان را به آتلیه کودک آورده اید تا اوقات خوبی داشته باشد و بتوانید عکس های خوب و زیبایی از او بگیرید . پس سعی کنید با چیز های کوچک اوقاتش را تلخ نکنید و اجازه دهید آن روز خوش بگذارند .

 

پس براساس شناختی که نسبت به کوچولویتان دارید سعی کنید روزی را برای عکاسی کودک انتخاب کنید که کودک تان خلق و خوی بهتری داشته باشد .

 

یک نکته ی مهم دیگر که لازم است بدانید : سعی کنید اصلا برنامه ی روزانه ی کوچولویتان را برای عکاسی از او بهم نریزید . چرا که قطعا اعصابش بهم میریزد و بداخلاق میشود .

و شما نمیتوانید با یک کوچولوی بداخلاق یک عکاسی کودک خوب را مدیریت کنید .

 

بهترین کمکی که میتوانید به عکاس هنگام عکاسی کودک بکنید این است که جز خودتان و همسرتان شخص دیگری را به آتلیه کودک نبرید و اجازه دهید استودیو کودک خلوت بماند تا عکاس بهتر بتوانند مانور بدهد و عکاسی کند .

 

حتما زمانی که دارید به استودیو عکاسی کودک میروید چندین عروسک و اسباب بازی از مورد علاقه های فرزندتان را جدا کنید و همراه خودتان به استودیو ببرید تا زمانی که بدخلق شد و شروع به بهانه گیری کرد با آن ها او را آرام کنید .

 

عکس کودک

دکمه تماس با ما