آموزش عکاسی نوزاد ۱

آموزش عکاسی نوزاد ۱

عکاسی نوزاد

 

 

بعد از مدت ها تصمیم گرفته ایم مقاله ای در ارتباط با آموزش عکاسی نوزاد در وبسایت آتلیه بن سای منتشر کنیم تا کمکی هرچند کم شود به دوستداران این رشته که علاقمند به عکاسی نوزاد حرفه ای هستند و دوست دارند به صورت تخصصی این کار را انجام دهند .

 

عکاسی نوزاد از آن دسته مشاغل پر هیجان و مورد علاقه ی بسیاری از عکاسان است . و قطعا شما هم که این مطلب را مطالعه میکنید علاقمند به این موضوع هستید .

 

عکاسان با تجربه ی زیادی در این زمینه زمان زیادی عکاسی نوزاد کار کرده اند که طی سال ها تجربیات فراوانی به دست آورده اند .

در مقاله ی امروز به برخی از این تجربیات مفید می پردازیم .

با ما همراه باشید !

 

عکاسی نوزاد

 

 لباس های راحت

بسیار مهم است که هنگام عکاسی نوزاد شما به عنوان عکاس احساس راحتی بکنید  چرا که عکاسی نوزاد یک شغل بسیار سخت و نفس گیر است که اگر شما بدن و جسم تان إحساس راحتی نکند بازده خوبی نیز نمیتوانید داشته باشید .. هنگام عکاسی نوزاد شما ممکن است به اندازه عکاسی کودک فعالیت و تحرک نداشته باشید اما بسیار مهم است که هنگام عکاسی نوزاد احساس راحتی بکنید و بتوانید با آن لباسی که به تن دارید راحت باشید .

 

هنگام عکاسی نوزاد شما ممکن است بخواهید عکس خانوادگی نیز بگیرید . در چنین شرایطی غالبا پدر و مادر ها نمیدانند که چه لباسی باید بپوشند و پوششان دقیقا چه باید باشد .

مادر هایی که به تازگی زایمان کرده اند اصولا اندامی کاملا متفاوت از قبل از بارداری شان دارند که بسیار هم نسبت به آن حساس هستند پس شما باید به گونه ای که مادر دچار سوتفاهم نشود و هیچگونه ناراحتی ای نیز پیش نیاید به او لباس هایی را پیشنهاد دهید که کمتر اندامش در آن پیدا و معلوم باشد تا اینگونه عکس بهتری بتوانید بگیرید .

 

 

قبل از اینکه پایتان را داخل آتلیه نوزاد برای عکاسی نوزاد بگذارید بهتر است از قبل به مجموعه ای از طرح ها ، ژست ها و ایده های متنوع برای عکاسی فکر کرده باشید و هنگامی که میخواهید عکاسی نوزاد را شروع کنید بدانید که میخواهید چکار کنید .

 

عکاسی نوزاد

دکمه تماس با ما