تاثیر نور در عکاسی کودک

تاثیر نور در عکاسی کودک

عکاسی کودک

 

 

 

در مقاله ی امروز هدفمان صحبت راجع به نورپردازی در عکاسی و عکاسی کودک است تا به وسیله بهتر شدن آن بتوانید عکس های حرفه ای تر و زیباتری بگیرید .

 

تمامی عکاسان حرفه ای بر این باورند نور از اصلی ترین عوامل در عکاسی کودک و دیگر انواع عکاسی است  . و همینطور هم است 

شما اگر نورپردازی خوبی در عکاسی های تان نداشته باشید عملا آن عکس ها به درد نمیخورند و باید بندازیدشان بیرون .

پس ازابتدا این را بدانید که نورپردازی اهمیت بسیارزیادی دارد .

 

تا حدودی میتوان گفت در عکاسی کودک اولین چیزی که بسیار بسیار اهمیت دارد و شما باید به آن توجه کنید میزان نور در تصویر سوژه ی  کودکتان است .

یک عکاس حرفه ای در زمینه عکاسی کودک باید آنقدری توانمند باشد که با دیدن یک عکس بتواند تشخیص دهد آن عکس چگونه نوردهی شده است ؟

منبع نور عکس کودک  کجاست ؟

چه جنس نوری به آن وارد شده است و از چه زاویه ای به آن تابیده شده است و درنهایت تشخیص اینکه نور وارد شده طبیعی است و یا مصنوعی . و بتواند متوجه شود که آن نور ، نور مناسبی برای عکاسی کودک هست یا خیر ؟

پس اگر قصد یادگیری عکاسی کودک دارید حتما در وحله ی اول نورپردازی های مختلف و مناسب را بیاموزید .

 

عکاسی کودک یعنی ثبت نور در کسری از زمان .

 

تسلط بر ماهیت نور

 

نورها انواع متفاوتی دارد که و ما در عکاسی کودک به گونه های مختلفی از آن ها با نتایج مختلف احتیاج داریم .

 

در عکاسی کودک شما در ابتدا باید توانایی دیدنتان را بهبود ببخشید . در عکاسی نور چشم را تحریک میکند و سرچشمه انرژی برای تبدیل اشیا بی روح به سوژه های خاص و حیرت انگیز است .

برای ثبت عکس های زیبا و داشتن یک عکاسی کودک خوب شما نیازی نیست دوربین گران قیمت و آنچنانی ای داشته باشید تنها نیاز است برخی از تکنیک های اساسی عکاسی را بدانید و به آن ها به خوبی عمل کنید .

 

نور عکاسی کودک را خلق میکند پس در درجه ی اول شما برای داشتن یک عکاسی کودک خوب باید بتوانید نور را درک کنید و با او ارتباط بگیرید و اینگونه خواهید توانست راه عکاسی را پیدا کنید و به سمت او بروید .

 

 

دکمه تماس با ما