عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک

 

در ادامه ی مقاله قبلی باید بگوییم اگر هنوز عکاسی کودک را آغاز نکرده اید وقتش است که یک سری چیز ها را چک کنید .

قبل از شروع عکاسی کودک بهتر است کوچولو را سیر کنید و به طور کامل غذایش را بدهید به اضافه اینکه کودک باید قبل از شروع عکاسی کودک خواب کافی داشته باشد تا بتواند هنگام عکاسی پر نشاط و هیجان زده باشد .

 

این نکته را بدانید که اگر کوچولویتان به خوبی استراحت کرده باشد و شکمش نیز سیر باشد احتمال همکاری اش با شما بسیار بالا می رود و به راحتی میتواند بازی و شیطنت کند .

 

یکی دیگر از مسائل مهم در عکاسی کودک داشتن لباس مناسب و زیبایی است که ترکیب خوبی نیز با پس زمینه و فضای اطراف کودک و دکور داشته باشد .

اما اشتباه نکنید . برخی از مادر و پدر ها فکر میکنند به هر قیمتی باید لباس زیبا تن فرزند خود کنند . 

شما به عنوان یک عکاس باید این مسئله را مدیریت کنید و اگر دیدید کودک در لباسی راحت نیست و یا عدم علاقه اش به آن باعث عوض شدن خلق و خویش میشود سریعا از والدینش بخواهید تا لباس را عوض کنند و لباسی را تن کوچولو کنند که او نیز دوستش داشته باشد و با آن راحت باشد .

 

نکته مهم دیگر شروع عکاسی کودک است .

پیشنهاد میشود که آغاز عکاسی را در مکانی انجام دهید که برای کودک آشنا است و کودک قبلا در آن مکان حضور داشته است .

میتوانید او را به پارک مورد علاقه اش ببرید و زمانی که دارد با شادی و نشاط بازی می کنند عکاسی کودک خود را شروع کنید .

 

برای اینکه بتوانید عکس هایی با ژست های طبیعی از کودک بگیرید شما نباید هنگام عکاسی کودک از پدر و مادر سوژه بخواهید که او را بخندانند .

 

و در آخر به یاد داشته باشید که شما زمانی یک عکاس حرفه ای کودک میشوید که بتوانید خودتان به تنهایی تمامی عناصر حاضر در صحنه عکاسی کودک را مدیریت کنید . 

 

دکمه تماس با ما