عکاسی کودک

 عکاسی کودک

نکات عکاسی کودک

 

 

از زیبا ترین سوژه های عکاسی دنیا کودکان هستند . همه آن ها را دوست دارند اما هرکسی قادر به عکاسی کودک به صورت حرفه ای و لذت بخش نیست .

عکاسی از این موجودات ناز و دوست داشتنی و شیرین مشکلات خاص خودش را دارد

که شما برای اینکه بتوانید عکس های زیبا و طبیعی از آن ها بگیرید باید یاد بگیرید که چگونه با این مشکلات کنار بیایید 

برای داشتن یک عکاسی کودک موفق تنها کافی است کمی خلاق و پر تلاش باشید و البته صبور .

صبر در عکاسی از کودکان بسیار بسیار مهم است و میتوان گفت یکی از ارکان های اصلی عکاسی کودک است که اگر شما آن را نداشته باشید و یا داشته باشید و رعایتش نکنید به راحتی میتوانید کارتان را خراب کنید .

و عکس کودک خوب را دور بریزید .

 

در این مقاله چندین نکته ی مفید برای داشتن یک عکاسی کودک موفق به شما می آموزیم اما شما نیز باید ذوق و سلیقه تان را هنگام عکاسی کودک به کار بگیرید .

 

اول از همه شما قبل از شروع عکاسی کودک باید آمادگی کامل داشته باشید . از هر لحاظی باید شما آماده باشید چرا که هنگام عکاسی کودک امکان رخداد هر چیزی هست و شما باید بتوانید به عنوان یک عکاس حرفه ای کاملا بر روی شرایط تسلط داشته باشید و بتوانید آن را کنترل کنید .

عکاسی کودک از کوچولوهای شیرخواره و یا زیر دو سال غالبا دو تا سه ساعت از شما زمان می گیرد و احتمال خستگی شما در این نوع عکاسی کودک ها بالا است پس بهتر است شب قبل از عکاسی کودک به خوبی استراحت داشته باشید تا در طول عکاسی به مشکل برنخورید .

اما عکاسی کودک از کوچولوهای بالای دو سال اگر همکاری لازم را با عکاس داشته باشند اصولا بیشتر از یک و یا دو ساعت طول نمی کشد .

لازم است بدانید که این ساعت ها تقریبی هستند و بسته به همکاری کوچولو ها با شما متغیر هستند .

 

دکمه تماس با ما