عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک

 

در مقاله ی امروز میخواهیم در ادامه ی مقاله ی قبلی چندین نکته برای عکاسی کودک به شما بیاموزیم تا به هنگام عکاسی از کودکان خود مشکلات کمتری داشته باشید و درنهایت عکس های زیبایی از کوچولوهای دوست داشتنیتان ثبت کنید .

 

هنگام عکاسی کودک ، ممکن است لازم شود شما کار های بامزه ای کنید تا بتوانید یک عکس العمل مناسب در کودک ایجاد کنید. این ممکن است شامل شکلک در آوردن، بازی دالی موشه، یا ایجاد صدا های عجیب و غریب باشد. راه های زیادی برای خنداندن کودک وجود دارد. از شخصی بخواهید تا این حالت عالی را حین اینکه شما عکاسی می کنید در فرزندتان ایجاد کند. شما باید سریع کار کنید تا بتوانید لحظه مورد نظر را ثبت کنید، بنابراین سرعت شاتر بالا (۱/۵۰۰ یا بیشتر) انتخاب کنید و برای ایجاد پس زمینه مات از دیافراگم باز (f/1.8-f/4) استفاده کنید!

 

 

علاوه بر یک دوربین خوب، یک لنز استاندارد ۵۰mm ابزاری خوب برای عکاسی کودک به صورت پرتره است. سعی کنید لنزی با f/1.8 یا کمتر انتخاب کنید که بتوانید از سرعت های شاتر بالاتر برای گرفتن عکس های واضح تر استفاده کنید. استفاده از یک beanbag یا کیسه لوبیا (کیسه ی پر شده از حبوبات که بتوان دوربین را روی آن قرار داد) به جای سه پایه، گزینه ی بهتری است چون می توانید دوربین را روی سطح زمین و هم سطح کودک قرار دهید. یک رفلکتور (بازتاب کننده) نقره ای یا سفید برای بازتاب نور به منظور ملایم کردن و تخت کردن عکس ایده آل می باشد.

 

 

 

 

دکمه تماس با ما