عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک

 

 

 

نقش پدر در عکاسی کودک

عکس کودک

زمانی که یک کوچولوی بد قلق داریم که همکاری نمیکند و از عکس هایش چیز خوبی در نمیاید یکی از بهترین راه حل ها کمک گرفتن از پدر است که با او بازی میکند ، به هوا میندازتش و درحالی که کوچولو را در آغوش خودش نگه داشته است به آرامی با او صحبت میکند و این یک صحنه ی فوق العاده برای داشتن عکس خانوادگی با پدر است .

 

میخواهم یک تقلب دیگر بهتان برسانیم .

زمانی که پدر در حال بازی با کوچولو است و او را به هوا پرتاب میکند دوربین تان را آماده کنید .

یک عکس زمانی که کوچولو در هوا است و از دست های پدر جدا شده ، و یک عکسی که پدر در حال بالا انداختنش است بگیرید و زمانی که کوچولو به پایین آمد . این لحظه ، لحظه ی طلایی برای عکاسی کودک است .

در چنین لحظه ای قطعا و ۱۰۰ درصد لبخند زیبایی بر روی لب های کوچولو است که مخاطب این لبخند یا پدر است که در این شرایط عکس بسیار زیبایی خواهید داشت و یا کوچولو به شما و دوربین تان نگاه میکند تا شادی اش را با شما تقسیم کند . از طرفی دیگر این پوز نیز بسیار زیبا است و عکس فوق العاده ای میتوان از آن به ثبت رساند .

 

اگر دارید از کوچولوی خانواده ای عکاسی کودک میکنید که یک کوچولوی دیگر نیز دارند که تقریبا کوچک تر از سوژه ی شما است بهترین پوز های شما میتوانند در آن جلسه ی عکاسی پوز های دو نفره یعنی خواهرانه ، برادرانه و  خواهرانه و برادرانه باشد .

عکس کودک

دکمه تماس با ما