عکاسی نوزاد

عکاسی نوزاد

عکاسی نوزاد

 

عکاسی نوزاد تازه به دنیا آمده مانند عکاسی پرتره میماند .

 

تنها تفاوت آن است که سوژه ی شما کمتر از دو هفته سن دارد .

عکاسی نوزاد برای این انجام میشود که شما قبل از بزرگ تر شدن و رشد کردن نوزاد بتوانید صحنه هایی را که دیگر تکرار نمیشوند را از آن ها بگیرید .

 

در عکاسی نوزاد برعکس دیگر انواع عکاسی شما یک امیتاز مثبت دارید . آن هم والدین نوزاد هستند که میتوانند در نقش همکار شما در طی جلسه عکاسی نوزاد به شما کمک کنند .

حتی بهتر است که از آن ها درخواست کنید تا خودشان نوزاد را جا به جا کنند ، بلندش کنند و به او برای عکاسی حالت و ژست دهند .

 

این به این معنا نیست که شما هیچ کمکی در این پروسه نباید بکنید و بلکه برعکس .. شما باید مانند یک راهنما کنار آن ها حضور داشته باشید و بهشان کارهایی که باید حتما انجام دهند را مو به مو گوشزد کنید تا هیچ اشتباهی صورت نگیرد .

 

صداهایی مانند صدای سشوار یا صدای امواج دریا و .. میتواند روند عکاسی نوزاد را بهبود ببخشند و به شما و والدین کمک کنند تا راحت تر نوزاد را کنترل کنید و به خواب ببرید .

 

دوربینی که شما برای عکاسی کودک استفاده میکنید تا زمانی که شما بتوانید برخی تنظیمات مورد نیازتان را در آن انجام دهید و بتوانید لنزش را عوض کنید اهمیتی ندارد که از چه مارک و نوعی است .

 

توانایی شما در عکاسی ،خلاقیت و قدرت ویرایش عکستان است که در نهایت منجر به به وجود آمدن یک عکس خارق العاده میشود .

 

عکاسی از نوزادان یک راه بسیار جالب برای به چالش انداختن شما است .

چرا که عکاسی نوزاد قطعا با انواع عکاسی متفاوت است و سختی ای چند برابر دارد که برای شما میتواند یک چالش فوق العاده جالب باشد .

 

عکس نوزاد

دکمه تماس با ما