رفتار اشتباه والدین در آتلیه کودک هنگام عکاسی کودک

رفتار اشتباه والدین در آتلیه کودک هنگام عکاسی کودک

رفتار اشتباه والدین در آتلیه کودک هنگام عکاسی کودک

 

 

در مقاله ی امروز میخواهیم راجع به رفتار های غلط و نا به جای والدین در آتلیه کودک زمانی که دارند عکاسی کودک انجام می دهند صحبت کنیم .

به عنوان یک عکاس کودک بار ها پیش آمده است که در جلسه ی عکاسی کودک با والدین به مشکل برخورده ام .

 

غالبا پدر و مادر ها و بیشتر وقت ها مادران سعی میکنند هنگام عکاسی کودک به عکاس کمک کنند اما در ۹۹ درصد مواقع این تلاش آن ها کار را خراب میکند .

کودک را صدا میزنند و سعی میکنند توجهش را جلب کنند در صورتی که اشتباه ترین کار ممکن در حین عکاسی کودک  دخالت والدین در  آن است .

 

عکاس کودک

شما باید در لحظه ی اولی که وارد استودیو کودک میشوید این مسئله را برای پدر و مادر روشن کنید که آن ها نباید دخالتی در زمینه ی عکاسی و یا جلب توجه کودک داشته باشند و باید به شما این اجازه را دهند تا تماما کنترل استودیو و کودک را به دست بگیرید . 

 

تا اینجای کار به نظر میاد راحت است .

اما اینطور نیست .

بارها پیش آمده است که هنگام عکاسی کودک با والدین صحبت کرده ام و از آن ها با قاطعیت خواسته ام که اجازه دهند به عنوان یک حرفه ای کاره تخصصی م را به بهترین نحو و تنهایی انجام دهم اما همین که پنج دقیقه از شروع کار میگذرد متوجه میشوم که درحال جلب توجه کودک هستند .

ایرادی به پدر و مادر ها وارد نیست . 

در خانه  و در تمام مدت زمانی که با کوچولوی خود میگذارنند این آن ها هستند که با او صحبت میکنند و توجه او را به خودشان جلب میکنند .

اما شما باید حتی اگر هزار بار هم مجبور شدید باز هم حرف های اولیه تان را تکرار کنید و به آن ها بفهمانید که در آتلیه کودک شما رئیس هستید و آن ها باید سعی کنند طبق قوانین شما عمل کنند .

عکس کودک

دکمه تماس با ما