عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی فضای باز

 

 

کودکان از بهترین سوژه ها برای عکاسی هستند به اضافه اینکه میان عکاسان بسیار محبوب اند . اما خب کودکان نیز مانند دیگر سوژه ها چالش های خاص خودشان را دارند که باید با آن ها کنار آمد .

در مقاله ی امروز روش هایی را به شما آموزش میدهیم تا به وسیله ی آن ها نتایج بهتری را در عکاسی کودک تان داشته باشید .

 

بهترین زمان عکاسی کودک کی است ؟

 

اگر میخواهید از کوچولویتان در فضای باز عکاسی کودک کنید بهترین زمان برای گرفتن عکس کودک های حرفه ای و خوب زمانی است که شما نور خوب و طبیعی ای در آن زمان از روز در فضای عکاسی کودک داشته باشید .

نور خوب برای عکاسی درواقع نوری است که حالت طبیعی داشته باشد و حس ملایمی به چهره ی سوژه ی شما بدهد .

این مهم است چرا که چهره ی فرزند شما اینگونه شکل طبیعی تر و شاداب تری به خود می گیرد و این طرفدار بیشتری در میان والدین دارد .

 

به یاد داشته باشید که در عکاسی کودک فلاش زدن باعث میشود کودک گاهی اوقات بترسد و یا اگر هم نترسد پلک میزند و عکس را خراب میکند .

به اضافه اینکه غالبا نور فلاش ها باعث میشود سطح پوست صورت پهن تر نشان داده بشود و سایه های لطیفی که بر روی صورت باید قرار گیرند را از بین میبرد .

 

این نکته را هنگام پیدا کردن نور مناسب برای عکاسی کودک خود به یاد داشته باشید . نور ظهر بسیار خشن است و باعث میشود شما نتوانید عکس های طبیعی و زیبایی از کوچولویتان بگیرید .

اما اگر مجبور به عکاسی کودک در این زمان شدید چندین روش برای کم تر کردن این اثر وجود دارد .

سعی کنید از مناطقی که در آن ها نور به صورت مستقیم به صورت سوژه تان برخورد میکند دوری کنید .

به جایش میتوانید در مناطقی که سایه های خوبی ایجاد شده است عکاسی کودک تان را شروع کنید . و اگر در شرایطی قرار گرفتید که آن محیط بیش از حد تاریک بود حال میتوانید از نور فلاش یا رفلکتور قابل حمل استفاده کنید .

دکمه تماس با ما