در آتلیه بارداری برای عکاسی بارداری چه بپوشیم ؟

در آتلیه بارداری برای عکاسی بارداری چه بپوشیم ؟

در آتلیه بارداری برای عکاسی بارداری چه بپوشیم ؟

 

قطعا برایتان پیش آمده است که در زمان بارداری به سر ببرید و دلتان بخواهد که این دوران زیبا و منحصر به فردتان را ثبت کنید  و از آن یادگاری داشته باشید اما یک مسئله ای وجود دارد که تمامی خانم های باردار را درگیر کرده است . 

در دوران بارداری تمام خانم ها اضافه وزن و سایز پیدا میکنند و فرم بدنشان را از دست میدهند ، به همین دلیل  تعداد زیادی از آن ها از ثبت این دوران خاص منصرف میشوند و تنها میخواهند که هرچه سریع تر تمام شود و بگذرد تا بتوانند به دوران اوج خودشان برگردند . اما این طرز فکر اشتباه است . درواقع خانم های باردار تا حدودی در این مورد حق دارند . به هرحال شما زمانی از عکس ثبت شده از خودتان لذت میبرید که خودتان را دوست داشته باشید و اعتماد به نفس مقابل دوربین قرار گرفتن را داشته باشید .

عکس بارداری

اما یک راه حل وجود دارد که شما با رعایت چندین نکته میتوانید عکس بارداری زیبا و شیکی داشته باشید و در عین حال عکس هایتان را نیز دوست داشته باشید .

شما باید در انتخاب لباس عکاسی بارداری تان به شدت وسواس به خرج دهید و ابدا هر چیزی را نپوشید .

عکاسی بارداری

وقتی صحبت از لباس در طول بارداری میشود ، باید علاوه بر راحتی به شیک بودن آن نیز توجه کرد . 

اکثر خانم ها اصلا علاقه ای به خبر دار شدن بقیه از بارداری او قبل از دو ماهگی شان ندارند ، پس باید سری به کمد خود بزنند .

در همین حین ، شما خانم های باردار باید لباس های خیلی تنگ و بدن نما را کنار بگذارید ، و مطمئن باشید که بهترین گزینه برای انتخاب ، لباس هایی است که روی شکم ، باسن و ران های شما رو میپوشاند . 

آتلیه بارداری

این حقه ی بسیار ساده ای است که میتوانید با استفاده از آن کاری کنید تا چند کیلو اضافه وزن شما اصلا به چشم نیاید .

درهمین حین ، از گوشه و کنار بسیار میشنوید که حتما برای عکاسی از این دوران شیرینتان به آتلیه ای بروید تا این لحظات دوست داشتنی را ثبت کنید .

در رابطه با این مسئله بگذارید پیشنهادی به شما بکنم ، برای اینکار حتما دقت بکنید تا آتلیه ای که میروید حتما آتلیه عکاسی بارداری و کودک باشد ، زیرا این آتلیه ها ، حرفه ی تخصصی شان در زمینه ی باردرای است و عکس های بهتر و زیباتری از شما میتوانند بگیرند .

یک مشکلی که بسیاری از خانم ها زمان رفتن به آتلیه عکاسی پیدا میکنند انتخاب لباس مناسب است .

تو این زمینه نظرات بسیار متفاوت است . بعضی از آتلیه ها پیشنهاد لباس های بلند و ماکسی را میدهند ، زیرا این لباس ها به جهت گشاد بودنشان بسیار راحت هستند و به شما این اجازه را میدهند تا در طول یک یا دو ساعت عکاسی آسایش کافی را داشته باشید ، اما راحتی یک چیز است و زیبایی چیز دیگری .

شما دارید عکاسی بارداری انجام میدهید و مشخصا یکی از دلایلی که این کار را میکنید شکم برآمده تان است ، اما با پوشیدن لباس های گشاد و بلند دیگر شکمتان معلوم نخواهد بود و عملا اون عکس به یک عکس معمولی تبدیل میشود .

 

حالا با این حساب ، چه باید کار کرد ؟

 

پیشنهاد ما به شما ، لباس هایی است که در آن شکم باردار و برآمده تان کاملا پیدا باشد ، و قابل ذکر است که لباس های بلند و گشاد این امکان را به شما نمیدهند .

شما میتوانید لباس های کوتاه ، با جوراب شلواری های رنگیه مخصوص بارداری به تن کنید ، یا حتی سارافون های مخصوص بارداری که با زیرسارافونی های رنگی بسیار ترکیب جالبی میشوند .

 

در عکاسی بارداری از چه رنگ هایی استفاده کنیم ؟

 

این قسمت کمی سلیقه ای است .

برخی از خانم ها عاشق رنگ های شاد هستند که طبیعتا عکس های بسیار زیبایی هم میتوان با آنها ساخت ، اما از طرف دیگر ، برخی دیگر رنگ های ملایم را میپسندند که لطافت بیشتری دارند . 

در رابطه با این رنگ ها ، نکته ای را باید عرض کنیم .

اگر شما برعکس رنگ های شاد ، عاشق رنگ های ملیح هستید ، پیشنهاد ما به شما این است که در کنار لباس های خودتان رنگ لباس های همسرتان را برعکس شاد یا طرح دار انتخاب کنید ، یا اگر عکستان تکی است ، میتوانید از تاج ها و گل سر های رنگی که بسیار زیبا هستند استفاده بکنید .

 

عکس بارداری

دکمه تماس با ما