آتلیه کودک و روش های عکاسی کودک

آتلیه کودک و روش های عکاسی کودک

آتلیه کودک و روش های عکاسی کودک

 

آتلیه کودک چیست ؟ و چرا روز به روز مادر و پدر ها مشتاق برای عکاسی کودک در آتلیه کودک میشوند ؟

چرا باید برای ثبت لحظات کودکی فرزند خود به آتلیه کودک مراجعه کنیم ؟

 

اگر خودتان فرزند داشته باشید قطعا تا به حال متوجه شده اید که کودکان کم سن و سال برای گرفتن عکس کم حوصله و بازیگوش هستند و به همین دلیل عکاسی کودک از آن ها ابدا کار راحتی نیست .

کودکان ثابت ماندن در یک حالت خاص و تکان نخوردن را اصلا دوست ندارند و مدام دوست دارند در حال تحرک باشند اما شما هنگام عکاسی نمیتوانید اگر او تکان بخورد عکس های خوبی بگیرید .

به همین دلیل است که اکثر والدین دوست دارند کنار عکس های شخصی ای که خودشان با دوربین موبایل ثبت میکنند حداقل یک بار هم که شده فرزند خود را به آتلیه کودک ببرند و عکس های حرفه ای و زیبا از او بگیرند .

 

برخی از والدین فکر میکنند میتوانند کودکان را به آتلیه عکاسی معمولی ببرند در صورتی که اصلا اینگونه نیست و هر آتلیه ای نمیتواند در زمینه ی عکاسی کودک فعالیت مفید داشته باشد .

برای کار کردن با کودکان شما باید یک عکاس حرفه ای در این زمینه باشید در غیر این صورت خروجی ای که در نهایت به والدین تحویل داده میشود مطلوب نخواهد بود .

یک عکاس حرفه ای کودک به خوبی میداند که باید با یک کودک کم سن و سال چه رفتاری بکند که او از آن قالب یخی دربیاید و به زیبایی برای دوربین لبخند بزند .

 

 

گرفتن عکس کودک خوب چندین شرایط دارد .

یکی از آن ها تخصص و حرفه ی عکاس در استفاده از نور ها و دوربین حرفه ای عکاسی کودک است .

یک شرط دیگر ذوق و هنر عکاس به اضافه ی طریقه ی چیدن دکور برای عکس کودک است که بسیار مهم است .

 

از پایه های یک آتلیه کودک خوب داشتن دکور های زیبا و البته متنوع است .

یک آتلیه کودک خوب باید برای هر سنی از کودکان دکور های متعدد و زیبا داشته باشد تا هنگام عکاسی کودک والدین حق انتخاب بیشتری داشته باشند و چیزی را انتخاب کنند که بیشتر میپسندند .

 

در دکور چینی این نکته را مد نظر قرار دهید که خیلی وقت ها شما میتوانید از وسیله های خود کودک در چیدن دکور استفاده نمایید .

قبل از آمدن به آتلیه کودک از والدین بخواهید تا اسباب بازی ها و عروسک های مورد علاقه ی فرزندشان را نیز همراهشان به آتلیه کودک بیاورند . اینگونه خیلی وقت ها دست عکاس برای چیدن دکور عکس کودک باز تر است .

 

 

نکته ی نهایی :

اگر میخواهید کودکان خلق و خوی بهتری هنگام عکاسی کودک داشته باشند بهتر است که فضای آتلیه کودک را روشن کنید چرا که کودکان عکاسی در فضای باز را به دلیل نور بیشتر محیط بیشتر میپسندند پس بهتر است که شما این شرایط را برایشان داخل خود آتلیه کودک فراهم کنید تا راحت  تر با شما کنار بیایند .

عکس کودک

دکمه تماس با ما