چه زمانی برای عکاسی نوزاد اقدام کنیم؟

چه زمانی برای عکاسی نوزاد اقدام کنیم؟

چه زمانی برای عکاسی نوزاد اقدام کنیم؟

 

 

بهترین زمان برای عکاسی نوزاد از بیست روزگی تا سی روزگی نوزاد است .

چرا که در این زمان نوزاد عمیق ترین خواب را نسبت به دیگر زمان ها دارد و در این زمان عکاس به راحتی میتواند او را بپیچد و ژست های دلخواه و  مورد نظرش را روی نوزاد پیاده کند تا بتواند عکس های زیبایی از فرزند شما ثبت کند .

 

عکاسی نوزاد اکثر  أوقات دشوار است و تنها مواقع کمی پیش میاید که نوزاد بخوابد و بگذارد که شما به راحتی کار عکاسی نوزاد را پیش ببرید .

آن ها غالبا مشکلات جسمانی ای نظیر کثیف بودن جایشان ، گرسنه بودن ، خسته بودن و .. دارند که این ها تمام باعث میشود به گریه بیوفتند و نگذارند شما با راحتی عکاسی نوزاد را انجام دهید .

به اضافه این مشکلات جسمانی ای که غالبا نوزاد ها همگی آن ها را دارند پیش میاید که گاهی أوقات یک نوزاد به شدت به سروصدای اطرافش حساس است و تنها با شنیدن یک صدای آروم از خواب میپرد و با بدخلقی گریه میکند و جو را بهم میزند .

و یا پیش می آید که نوزاد به صدای خاصی حساس نیست ولی شرایط ویژه ای دارد که غالبا یکدفعه میترسد و از خواب میپرد .

چنین شرایط هایی باعث میشود که عکاسی نوزاد از سخت ترین مشاغل دنیا به حساب بیاید .

اما پدر و مادر ها نگران نباشند .

چرا که آتلیه نوزاد ی که تمامی پرسنل آن ها حرفه ای باشند به خوبی می دانند که چگونه باید شرایط را در دست بگیرند و جوری عکاسی نوزاد را مدیریت کنند که هیچ گونه استرسی به پدر و مادر و یا حتی نوزاد وارد نشود و بتواند به راحتی بخوابد تا او کار عکاسی نوزاد را آغاز کند .

 

خواهشی که از تمامی والدین داریم این است که خواهشا زمان عکاسی نوزاد را به بعد از ۳۰ روزگی موکول نکنند و حتما عکاسی نوزاد را در این ده روز انجام دهند و هرچه سریعتر او را به یک آتلیه نوزاد تخصصی ببرند .

این مسئله اگر رعایت شود برای خود والدین هم خوب است چرا که هر چه نوزاد به ۲ ماهگی نزدیک تر شود خواب او سبک تر میشود و اینگونه عکاسی نوزاد از او به شدت سخت خواهد شد .

 

از طرف دیگر برخی از عکاسان بر این باور هستند که بهترین تایم عکاسی نوزاد زمانی است که او در ۱۰ روزگی اول زندگی خود به سر میبرد چرا که در ۱۰ روز اول زندگی اش او بدن بسیار نرم تری دارد و غالبا بیشتر أوقات را خواب است و اینگونه عکاس راحت تر میتواند از او عکس نوزاد بگیرد .

البته این حرف هم درست است اما برخی از نوزادان به دلیل بیماری های خاصی که در ابتدای تولدشان دارند امکان آمدن به آتلیه نوزاد در ده روز اول را ندارند به همین دلیل است که ما ۲۰ روزگی تا ۳۰ روزگی را به والدین پیشنهاد میدهیم . 

اما اگر شما نوزادی دارید که مشکل خاصی برای عکاسی نوزاد در ۱۰ روز اول را ندارد پس چه بهتر که در این روزها به آتلیه نوزاد مراجعه کنید .

عکس نوزادی

دکمه تماس با ما