ایده های خلاقانه برای عکاسی کودک

ایده های خلاقانه برای عکاسی کودک

ایده های خلاقانه برای عکاسی کودک

 

 

همانطور که می دانید از زمانی که دوربین عکاسی اختراع شد بشر به دنبال ثبت وقایع بود .

حال در کنار وقایع خاص برخی از آن ها به دنبال زیبایی ها میرفتند و عکاسی میکردند .

امروزه عکاسی کودک ، این موجودات معصوم و دوست داشتنی یکی از پدیده های زیبای جهان است که اکثر عکاسان علاقمند به عکاسی از آن ها هستند .

برای ثبت وقایع و یا عکاسی از کودکان بعضی ها از دوربین عکاسی حرفه ای و برخی دیگر که امکانش را ندارند از دوربین گوشی همراهشان استفاده می کنند .

و اینگونه است که ثبت لحظات شیرین و خاص فرزندان برای والدین تبدیل به یک سرگرمی هیجان انگیز شده است .

 

کودکان سوژه های منحصر به فرد عکاسی هستند و این مسئله ثابت شده است که اگر کودکی در خانواده وجود داشته باشد اکثر اعضای خانواده در صدد عکاسی از لحظات بامزه ی او برمیایند .

 

حال بد نیست اگر از زبان یک حرفه ای در عکاسی کودک بدانید که چگونه میتوان عکس های زیبا از کودکانتان بگیرید ؟

 

لازم است بدانید که جدا از بحث تخصص و حرفه ی عکاسی شما باید در وحله ی اول برای عکاسی کودک خلاقیت داشته باشد و بتوانید که از ساده ترین سشن ها و موقعیت ها بهترین و خلاقانه ترین عکس های ممکن را به ثبت برسانید .

 

در عکاسی کودک اولین سختی ای که قطعا شما و یا هر کس دیگه ای با آن مواجه میشود این است که کودکان خیلی شیطنت میکنند و دائما در حال ورجه وورجه کردن هستند و به این دلیل شما قطعا نمی توانید به راحتی از آن ها عکس کودک بگیرید .

طی حرکت های زیاد آن ها امکان اینکه عکس های شما خراب بشوند و کیفیت آن ها پایین بیاید بسیار بالا است که به همین دلیل شما باید در عکاسی کودک صبر و حوصله تان را افزایش دهید تا بتوانید با صبوری عکاسی را دهید و از کوره در نروید .

ضمن اینکه شما باید به گونه ای با محبت با کودک برخورد کنید که او علاقمند به شما و عکاسی شود و اینگونه کار شما نیز راحت تر میشود .

 

کافی است بدانید که با کم ترین امکانات می توانید بهترین عکس ها را بگیرید .

نیاز است تا کمی با مبحث هارمونی آشنا شوید تا بتوانید با ترکیب بندی های زیبا عکس های جذاب و خلاقانه ای خلق کنید .

یکی از گزینه های پیشنهادی که همیشه جزو بهترین گزینه ها بوده است عکاسی کودک در آتلیه کودک است .

بسیاری از پدر و مادر ها هستند که به خودی خود توانایی عکاسی از کودک شان را ندارند و به همین دلیل این مسئولیت سنگین را به عکاسان حرفه ای آتلیه عکاسی کودک میسپارند .

اینگونه هم خودشان راحت تر هستند و هم از خوب و حرفه ای بودن عکس های فرزندشان اطمینان دارند و میدانند که نتیجه ی کارشان قطعا رضایت بخش خواهد بود .

شما هم میتوانید با مراجعه به آتلیه کودک این فرصت را به فرزند دلبندتان بدهید که عکس هایی زیبا و خاص از کودکی دلنشین خود داشته باشد .

 

دکمه تماس با ما