عکاسی کودک هنگام بازی

عکاسی کودک هنگام بازی

عکاسی کودک هنگام بازی

 

 

شاید با خوندن عنوان مقاله ی امروز متعجب با خود بگویید چگونه میشود زمانی که کودک در حال بازی کردن است از او عکس کودک بگیریم ؟

اما تعجب نکنید !

این کار امکان پذیر است اگر شما بدانید چگونه باید انجامش دهید ؟!

 

عکاسی کودک هنگام بازی کردن کودک و زمانی که او اوقات خوشی دارد و شاد است خالی از لطف نیست . پس بد نیست اگر بیاموزید چگونه باید این کار را انجام دهید .

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که با دیدن بازی کردن یک کودک و خوش بودن او سر ذوق آمده باشید و لبخند شادی روی لب هایتان آمده باشد و خواسته باشید که همان لحظه دوربین تان را بردارید و از آن صحنه ی زیبا عکس بگیرید .

عکس کودک

اما حتما پس از یکی دو بار انجام این کار متوجه شده اید که چندان هم کار راحتی نیست نیاز به تخصص کافی دارد .

بهرحال ثبت عکس های حرفه ای کودک دشوار است و شما باید قبل از این کار کمی تمرین کرده باشید و بدانید که چه کار باید انجام دهید .

در عکاسی کودک هنگامی که او مشغول بازی است اولین نکته ای باید به آن توجه کنید لنز دوربین تان است .

خیلی مهم است که شما با چه نوع دوربین و لنزی قصد عکاسی کودک دارید .

 

دوربین های عکاسی در انواع متداول compact  و  DSLR  در بازار موجود هستند که شما می توانید با توجه به نیاز تان یکی از آن ها با مارک ها و برند های مختلف تهیه کنید .

سرعت پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی دوربین های عکاسی بسیار بالا است و از این رو هر روز شما مدل جدیدی از دوربین های پیشرفته را میتوانید در بازار مشاهده کنید .

دوربین عکاسی لمسی ، دوربین عکاسی با زوم اپتیکال چندین مگاپیکسلی و بسیاری دیگر  بخش هایی از پیشرفت های چشم گیر دنیای تکنولوژی و دوربین های عکاسی است .

 

عکاسی کودک زمانی که در حال بازی است غالبا نیاز به دوربین حرفه ای با لنز خوب دارد اما اگر شما بتوانید اطلاعاتتان راجع به عکاسی و دوربین ها بالا ببرید میتوانید به راحتی بدون داشتن یک دوربین حرفه ای این کار را انجام دهید و از نتیجه هم راضی باشید .

قبل از شروع عکاسی کودک کادربندی مناسب را پیدا کنید و روی همان کادر بمانید .

به کودک نزدیک شوید و به گونه ای این کار را انجام دهید که خیلی جلب توجه نکنید .

بهترین دوربین ها برای این مدل عکاسی کودک دوربین هایی هستند که قابلیت عکاسی در حالت دویدن و یا ورزش کردن را داشته باشند  .

این دوربین ها به شما کمک می کنند تا عکس هایی با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتر داشته باشید .

 

اگر شرایطش را ندارید تا بتوانید خودتان به تنهایی عکاسی کودک انجام دهید بهترین پیشنهاد برای شما این است که به یک آتلیه کودک خوب مراجعه کنید و از آن ها در امر عکاسی کودک فرزند خود کمک بگیرید .

عکس کودک

دکمه تماس با ما