عکاسی بارداری و نکات مورد توجه راجع به آن

عکاسی بارداری و نکات مورد توجه راجع به آن

عکاسی بارداری و نکات مورد توجه راجع به آن

 

 

آتلیه تخصصی بارداری عکس های حرفه ای و کاملا با کیفیت و تخصصی ای از دوران بارداری شما ارائه می دهد . لباس های مخصوص عکاسی بارداری نیز در آتلیه بارداری موجود است و شما میتوانید به راحتی حتی اگر لباسی زیبا و مخصوص عکاسی بارداری ندارید به آتلیه بارداری بیایید و با لباس های مخصوص آتلیه بارداری ما عکاسی کنید و لازم است بدانید که محیط آتلیه بارداری کاملا زنانه است به همین دلیل اصلا نیازی به نگرانی در این مورد نیست . خیالتان کاملا راحت باشد .

آتلیه تخصصی بارداری با گرفتن عکس های زیبای بارداری از این دوران خاطرات آن را برایتان به زیبایی ثبت میکند  و به قاب تصویر می کشد. راهنمایی و توضیحات لازم برای عکاسی در آتلیه بارداری به خانم های باردار داده خواهد شد به اضافه اینکه اگر خانم باردار علاقمند به دیدن نمونه کارهای بارداری باشند میتوانند به آتلیه بارداری مراجعه نمایند و از آن ها بخواهند تا نمونه کار های عکس های بارداری را نشانشان دهند .و اگر نیاز باشد وسایلی با خود به همراه بیاورند برایشان گفته می شود. ارائه عکس های با کیفیت از جانب آتلیه بارداری موجب می شود بسیاری از مشتریان بعد از این دوران نیز برای گرفتن عکس از نوزاد و کودک خود به ما مراجعه کنند.

آتلیه تخصصی بارداری

به کارگیری عکاسان مجرب که در زمینه عکاسی بارداری از خانم های باردار آموزش دیده اند باعث شده است تا آتلیه بارداری بن سای عکس هایی کاملا با کیفیت ارائه کند . محیط زنانه ای در آتلیه بارداری بن سای وجود دارد تا خانم های باردار بتوانند با اطمینان و آرامش بیشتری برای عکس بارداری گرفتن حضور پیدا کنند. انواع لباس های مخصوص بارداری و حریر برای گرفتن عکس موجود است با این حال اگر تمایل داشتید می توانید لباس های خود را همراهتان بیاورید تا تنوع بیشتری ایجاد شود. استفاده از برخی لوازم نوزاد چون کفش، کلاه و... در هنگام عکاسی بارداری می تواند جالب توجه باشد. خودتان نیز اگر ایده ای دارید می توانید راجع به آن با عکاس بارداری تان صحبت کنید و سپس با تشخیص او آن ها را اجرا کنید . عکس دوران بارداری در کنار همسر و فرزندان دیگر می تواند بسیار لذت بخش و پرخاطره باشد. حالت های مختلف عکاسی در این دوران از جانب پرسنل ما به شما آموزش داده خواهد شد. تعداد عکس هایی که گرفته می شود بسیار زیاد و نامحدود است پس نگران عکس های خود نباشید و حالت های مختلف را امتحان کنید. در دست داشتن عکس سونوگرافی از جنین در هنگام عکس گرفتن می تواند ایده جالبی باشد که مورد استقبال قرار گرفته است.

نکات قابل توجه در آتلیه تخصصی بارداری

بهترین زمان برای مراجعه به آتلیه تخصصی بارداری می تواند 7 ماهگی به بعد باشد که هم برجستگی شکم نمایان است و هم مادر برای عکس گرفتن به مشکل برنمی خورد. استفاده از حریر، تور و پیراهن ماکسی می تواند عکس های خوبی به دست دهد. عکس از زاویه بالا و به صورت نیم رخ نیز می تواند ایده خوبی باشد. سعی کنید برای عکس گرفتن در روز تعیین شده استراحت لازم را داشته باشید تا هنگام گرفتن عکس بارداری دچار مشکلاتی نظیر نفس تنگی و یا سرگیجه نشوید .

عکس بارداری

دکمه تماس با ما