ایده های عالی برای عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

ایده های عالی برای عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

ایده های عالی برای عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

 

 

۱.عکس بارداری در فضای باز

 

عکاسی بارداری در فضای بسته ای مانند آتلیه بارداری به دلیل حریم خصوصی ای که خانم باردار در آنجا دارد یک ویژگی خیلی خوب محسوب میشود که نمیتوان منکر آن شد .

اللخصوص اگر ترجیح دهید که عکس های بارداریتان پوشیده باشد و کمترین قسمت از بدنتان در آنها مشخص باشد .

با تمام اینها عکاسی بارداری در فضای باز مزه ی دیگری دارد . این مدل عکاسی ویژگی های خاصی دارد که زیبایی آن را چندین برابر میکند .

در عکاسی بارداری در طبیعت شما به شکل بهترین میتوانید زیبایی های طبیعی خانم بارداری را که میخواهد یک زندگی جدید خلق کند را به تصویر بکشید .

 

 

۲.عکاسی بارداری در منزل

 

اصولا عکاسی هایی که در خانه ی سوژه ی مورد نظر انجام میشوند به او این اجازه را میدهند تا راحتی بیشتری داشته باشد و این راحتی و آرامشی صد در صد در تمامی عکس های او نیز نمود پیدا میکنند .

عکاسی در منزل به مادر این اجازه را میدهد تا با آزادی عمل بیشتری رفتار کند . میتواند به راحتی هر ژست یا حالتی را که دوست دارد بگیرد و با عکاس در مورد آن مشورت کند .

به همین دلیل ما عکاسی بارداری در منزل را غالبا پیشنهاد میدهیم مگر اینکه زوج های جوان علاقه به عکس هایی شیک و لوکس داشته باشند و بخواهند عکاسی بارداری را در آتلیه بارداری انجام دهند .

 

 

۳.سادگی در عکاسی بارداری 

 

مهم نیست عکاسی در کجا است ، چه در آتلیه بارداری چه در فضای باز و یا منزل 

مهم نیست فضای عکاسی کجاست بلکه مهم سادگی دکور آن است .

 

۴.زیبایی خانم باردار

 

غالبا خانم های باردار در دوران بارداریشان اعتماد به نفس جلوی دوربین قرار گرفتن را ندارند و فکر میکنند برای اینکار خیلی زیبا نیستند .

اما این احساس مادران به این معنی نیست که آنها زیبا نیستند . شما به عنوان عکاس باید به آنها حس زیبا بودن و طبیعی بودن را بدهید .

 

از بهترین راه ها برای ارتباط گیری با خانم های باردار که اعتماد به نفس کمی دارند صحبت کردن با آن ها حین انجام عکاسی بارداری است .

شما باید تمام مدت از او تعریف کنید و از جملاتی مانند : « چه زیبا » « چه دوست داشتنی » و .. استفاده کنید .

 

۵. روابط را نشان دهید

 

برای عکس های بارداری بهتر شما باید احساسات را در آنها دخیل کنید . احساساتی مانند عشق بین دو زوج جوان که آماده زندگی دادن به یک کوچولوی ناز هستند .

 

۶.دیگر فرزندان را فراموش نکنید

 

اگر زوجی که از آنها عکاسی میکنید فرزند دیگری نیز دارند بهترین ایده استفاده از آنها و گرفتن عکس های خانوادگی است .

 

دکمه تماس با ما