ژست عکاسی کودک

ژست عکاسی کودک

ژست عکاسی کودک

 

 

حتما تا به حال هنگام عکاسی از کودکان تجربه ی مواجه شدن با مواردی از قبیل : غر غر کردن ، داد و بیداد ، ژست گیری ناشیانه و حالت های کلیشه ، خنده های خشک و تقلبی و .. را دارید .

 

ما در این مقاله سعی میکنیم چندین پوزیشن ساده برای عکاسی کودک به شما پیشنهاد کنیم تا این مشکلتان هنگام عکاسی کودک رفع شود .

 

اینگونه فرایند عکاسی کودک در آتلیه کودک برایتان لذت بخش تر میشود و دیرتر از حد معمول خسته میشوید و اینگونه میتوانید لحظات شاد و جذاب بیشتری را ثبت کنید .

پس یک دوربین عکاسی و یا یک گوشی موبایل دستتان بگیرید و با ما در این مقاله همراه باشید تا ایده های ساده و زیبای پیشنهادی ما را برای عکاسی کودک دنبال کنید .

 

 

۱.حمام

 

زمانی که کودک در حال حمام کردن و یا آب بازی است بهترین زمان برای عکاسی کودک در منزل است .

به عنوان یک مادر شما بهتر از هر کسی میتوانید این موقعیت را به خوبی و زیبایی ثبت نمایید .

برای اینکه بتوانید هنگام حمام کردن کوچولویتان از او عکس های بامزه و زیبا بگیرید در وحله ی اول باید به او این احساس را بدهید که در حمام تنها است و کسی او را زیر نظر ندارد و سپس زمانی که دیدید شروع به بازی کردن کرده است دوربین تان را روشن کنید و شروع به ثبت این لحظات جذاب بکنید .

 

۲. ماکارانی خوردن

 

زمانی که کودک در حال خوردن ماکارانی با دست است مدام در حال کلنجار رفتن با رشته های اسپاگتی است و این صحنه یکی از بهترین صحنه های برای عکاسی کودک است .

به نظر ما هر کوچولویی نیاز به یک عکسی که در آن ماکارانی میخورد در آلبوم خود دارد .

 

۳. تاج گل 

 

کودکان به خودی خود بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند اما چندان خالی از لطف نیست اگر بتوانید کمی تنوع به خرج دهید و با تزئینشان با گل او را خوشحال کنید از او عکس کودک بگیرید .

 

۴. قهرمان کوچولو

 

یکی از مدل عکسای کودکان زمانی است که آنها لباس قهرمان ها را تن کرده اند و سعی میکنند ادای آنها را دربیاورند .

در چنین وقتایی آنها لحظات شگفت انگیزی خلق میکنند که برای عکاسی کودک بسیار مناسب هستند .

 

۵. وقتی دارن دست گل به آب میدن 

 

خرابکاری کوچولو ها از بهترین صحنه ها برای عکاسی کودک است .

خیلی آسون نیست که کوچولوها خرابکاری کنن و شما  جلوشون رو نگیرید ولی به عکس های بامزه ای که میتوانید از آنها بگیرید فکر کنید .

چون بعد ها دیدن عکس های ریخت و پاش هایشان باعث تفریحتان خواهد شد .

 

 

دکمه تماس با ما