تجهیزات مورد نیاز عکاسی کودک

تجهیزات مورد نیاز عکاسی کودک

تجهیزات مورد نیاز عکاسی کودک

 

 

 

اگر دنبال کننده ی مقالات وبسایت ما بوده اید باید بدانید که در گذشته در رابطه با تجهیزات آتلیه کودک و عکاسی کودک سخن گفته ایم .

اما حالا در این مقاله قصد داریم از صفر تا صد  راه اندازی یک آتلیه کودک خوب و تجهیزاتی که مورد نیاز آن است را برایتان بگوییم .

 

هنر عکاسی به قدری جذاب است که میتواند به راحتی هر کسی را علاقمند به انجام این کار بکند و چه بسا که آن ها را مجاب به راه اندازی یک آتلیه کودک بکند .

اما زمانی که پای قیمت های سرسام آور راه اندازی آن به وسط میاید غالبا اکثر این علاقمندان بیخیال آن میشوند .

 

برای اینکار شما باید از دوربین های خوب و حرفه ای با نام هایی آشنا و برندهایی معروف کار کنید و وسایل نورپردازی و دیگر تجهیزاتتان نیز باید کاملا به روز باشند .

حالا جدا از تمام این ها مسائل دیگه ای شامل اجاره ی آتلیه کودک یا خرید فضای مناسبی که بتوانید در آن یک آتلیه کودک خوب راه اندازی کنید نیز هست .

 

اگر کمی در زمینه ی راه اندازی آتلیه کودک اطلاعات داشته باشید حتما میدانید که اکثر عکاسان حرفه ای خرید دوربین canon را پیشنهاد میدهند .

البته در حال حاضر با این پیشرفت سریع تکنولوژی شما دوربین های حرفه ای دیگری با برند های مختلف نیز میتوانید خریداری کنید .

 

دوربین هایی مانند : نیکون ، فوجی ، کونیکا .. 

 

هرچند برندهای خوب زیادی نیز در حال حاضر در حال رقابت با کمپانی canon هستند اما ما هم به شما خرید دوربین canon   را پیشنهاد میکنیم .

 

کمپانی canon  امروزه یکی از معتبر ترین و معروف ترین برند های تولید کننده ی دوربین حرفه ای عکاسی است .

این کمپانی با تولید دوربین های حرفه ای و تخصصی عکاسی کودک برای  آتلیه کودک و آتلیه نوزاد تمامی بازار های جهان را در دست گرفته اند و عملا به یک ابر قدرت در این زمینه تبدیل شده اند .

 

از پر فروش ترین محصول حرفه ای این کمپانی دوربین عکاسی مدل D6 است .

 

با توجه به اطلاعات شخصی ما و متخصصان عکاسی کودک  حداقل فضایی که شما برای راه اندازی یک آتلیه کودک نیاز دارید ۱۰۰ متر است که قیمت اجاره ی آن در حومه ی شهر تهران تقریبا و حداقل ۴۰ میلیون تومان و در کلان شهر تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است .

 

اما تنها این هزینه ها نیست . شما اگر بخواهید یک آتلیه کودک راه اندازی کنید هزینه های گزاف دیگه ای مانند هزینه ی تجهیزات و دوربین های حرفه ای عکاسی دارید که باید بهترین آنها را تهیه کنید و خرید بهترین ها صددرصد هزینه های زیادی خواهد داشت .

 

دکمه تماس با ما