ایده برای عکاسی کودک در منزل

ایده برای عکاسی کودک در منزل

ایده برای عکاسی کودک در منزل

 

 

اگر خواننده ی مقاله های ما و دنبال کننده ی وبسایتمان بوده باشید حتما مقاله ی اولی را راجع به ایده های عکاسی کودک در منزل بود را خوانده اید .

در آن مقاله ما گفتیم که میتوانید برای دکور چینی عکس کودک از وسایل دم دستی در خانه تان استفاده کنید و از خودتان خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید عکس های زیبا بگیرید .

 

در آن مقاله راجع به چیدمان فضایی متفاوت با استفاده از پارچه های رنگی ، لباس کودک و آیتم های دم دستی برایتان گفتیم .

 

حالا در این مقاله قصد داریم تا  ایده هایی جدیدتر و خلاقانه تر به شما ارائه دهیم و بیاموزیم .

با ما همراه شوید تا در ادامه به شما بگوییم چگونه میتوانید با خلاقیت در منزل از کودکتان عکس های زیبا بگیرید .

 

همانطور که در مقاله ی قبلی ذکر کردیم جنسیت کودک شما در انتخاب وسیله برای دکور چینی بسیار اهمیت دارد .

 

اگر خاطرتان باشید برایتان گفتیم که در کودکان دختر برای ایجاد زیبایی و خلاقیت بیشتر میتوانید از تل ها و تاج های زیبای گل و برای کودکان پسر میتوانید از کلاه های مردانه ، کراوات ، اسباب بازی های ماشین و .. استفاده کنید .

 

حالا خوب است بدانید که جدا از جنسیت کودک شما میتوانید با قرار دادن او بر روی سطحی نرم و پس از مطمئن شدن از راحتی و امنیت او عکس های هنری و زیبایی بگیرید .

 

برای اینکار میتوانید چندین پتو را روی هم بگذارید . اگر طرح پتو را دوست ندارید نیز میتوانید ملحفه ای سفید ، رنگی و یا به طریقی زیبا روی پتوی آخر بکشید و سپس کودک را روی آن بنشانید یا بخوابانید .

 

اگر هنگام انتخاب ملحفه و یا پتو به رنگ آن و هماهنگی ش با محیط اطراف و یا  دیوار پشت سر کودک دقت کنید قطعا نتیجه ی نهایی بهتر خواهد بود و عکس های کودکتان زیبا خواهد شد .

 

هنگام عکاسی نیازی نیست خیلی وسواس برای تمیزی به خرج دهید چرا که گاهی اوقات بهم ریختگی اتاق و شلوغی ای که توسط کودک ایجاد شده است میتواند عکس هایی بسیار زیبا و هنری به شما تحویل دهد .

 

از بهترین ایده ها برای عکاسی کودک در منزل قرار دادن یک قابلمه ماکارانی و یا یک ظرف کیک جلوی کودک است .

کودک میتواند با لذت و شادی ماکارانی و یا کیک بخورد و شما از این لحظه های جذاب و به یاد ماندنی عکس های زیبا بگیرید و آن ها را به یادگار بگذارید . چرا که عکس غذا خوردنه کودکان همیشه جذاب و به یاد ماندنی است .

 

 

دکمه تماس با ما