عکاسی کودک نو پا

عکاسی کودک نو پا

عکاسی کودک نو پا

 

 

در مقاله های قبلی ای که برایتان نوشتیم به این موضوع بسیار اشاره کردیم که عکاسی کودک کاری سخت و دشوار است و عملا هرکسی توانایی انجام دادن آن را ندارد و اگر علاقمند به انجام این کار هستید باید صبر و تحمل بالایی داشته باشید وگرنه مدت زمان زیادی نمیتوانید در این حرفه دوام بیارید .

حال باید بدانید که سخت تر از عکاسی کودک ، عکاسی کودک نوپا است .

در این مقاله ما سعی داریم تا شما را با واقعیت های این کار آشنا کنیم تا قبل از ورود کردن به آن انتظار هر چیزی را داشته باشید و اگر توانستید این کار را تحمل کنید در آینده ای نزدیک بتوانید بهترین و زیباترین عکس ها را بگیرید .

 

کودکان نوپا به دلیل اینکه به تازگی به راه رفتن افتاده اند اکثرا انرژی  زیادی دارند و دائما در حال جنب و جوش و شیطنت هستند .

به همین دلیل است که عکاسی کودک نوپا از سخت ترین نوع عکاسی ها است .

هنگام عکاسی از این موجودات شیرین ولی شیطون باید شیش دونگ حواستان را پیش آن ها بگذارید چرا که  آنها به شدت پر جنب و جوش هستند و کافی است یک ثانیه حواستان پرت شود و یک خرابی گنده درست کنند .

به همین دلیل باید بسیار زیاد در این حد صبر و تحمل داشته باشید و بتوانید آرامش خودتان را حفظ کنید .

اگر کودک نوپای شما خیلی بازیگوش است میتوانید او را روی صندلی ای در کنج اتاق بنشانید و با گرم کردن سرش از او عکاسی کنید .

یکی از راه های دیگر برای کنترل کودکان نوپا استفاده از غذاهای خوشمزه و مورد علاقه ی آن ها است .

 

برای اینکه بتوانید عکس هایی کاملا طبیعی از کودکان خود بگیرید بهترین راهکار این است که او را سرگرم وسیله های بازی اش بکنید و در حینی که او دارد با خوشحالی شیطنت و بازیگوشی میکند شما در زاویه ای مناسب از او عکس های زیبا بگیرید .

 

حتی خودتان هم میتوانید برای اینکه کمی حواسش را از دوربین پرت کنید با او بازی کنید و زمانی که او غرق در بازی کردن است کمی فاصله بگیرید دوربینتان را بردارید و از او عکس بگیرید .

 

اگر کودک نوپای شما احساس ترس و یا اضطراب دارد بهترین کار این است که دوربینتان را کنار بگذارید ، او را در آغوش بگیرید و کمی با او صحبت کنید تا زمانی که آرامش بگیرد .

و وقتی از آرام گرفتنش مطمئن شدید در موقعیتی امن و مناسب قرارش دهید تا با آرامش به بازی اش برسد و مجددا میتوانید دوربینتان را تنظیم و عکاسی کنید .

 

بسیاری از کودکان از نور ناگهانی فلش  وشاتر میترسند و خوششان نمی آید و ممکن است این نور به آن ها استرس دهد و حال خوبشان را از بین ببرد در چنین شرایطی بهترین کار این است که در زمان مناسب از او عکاسی کنید .

 

اگر به هر دلیلی هم خودتان قادر به عکاسی کودک نیستید پیشنهاد ما به شما مراجعه به یک آتلیه عکاسی کودک خوب و معتبر است تا بتوانند عکس هایی زیبا و تخصصی از کودکتان بگیرند .

 

دکمه تماس با ما