دکور های مناسبتی برای عکاسی کودک

دکور های مناسبتی برای عکاسی کودک

دکور های مناسبتی برای عکاسی کودک 

 

 

عکاسی کودک گرچه سخت است و بسیار دشواری دارد اما با این حال همیشه طرفداران خاص خود را میان والدین و عکاسان مجرب دارد و مورد توجه قرار گرفته است .

کودکان روز به روز بزرگتر میشوند و این رشد سریعشان باعث میشود تا پدر و مادر ها به فکر ثبت عکس از آنها و لحظات زیبای کودکیشان بیوفتند تا زمانی که بزرگترشدند بتوانند خاطرات کودکیشان را همیشه مرور کنند .

 

حال در این بین برخی از پدر و مادر ها علاقمند به عکاسی کودک در آتلیه کودک هستند و برخی دیگر دوست دارند تا خودشان در منزل این کار را انجام دهند .

 در هر صورت باید قبل از عکاسی به این موارد توجه کنید .

 

سعی کنید خیلی در انتخاب لباس کودک وسواس به خرج ندهید .

حتما توجه داشته باشید که هنگام عکاسی کودک سخت گیری های بی مورد نکنید و اجازه دهید کودک راحت باشد و از این زمانی که دارید از او عکاسی میکنید لذت ببرد .

 

 اگر تصمیم دارید که خودتان به تنهایی در منزل عکاسی کودک انجام دهید باید بگوییم که کارتان سخت است .

چرا که شما به صورت حرفه ای این کار را بلد نیستید و عملا نمیدانید که اگر میخواهید به صورت تخصصی از یک کودک عکاسی کنید چگونه باید عمل کنید .

بهترین کار این است که صبور باشید و حس آرامش در کودکتان ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی در کنار او مشغول عکاسی شوید و عکس های زیبا بگیرید .

 

زمانی شما میتوانید عکس های طبیعی و زیبا از کودک بگیرید که کودک کاملا خودش باشد و هیچگونه نشونه ای از رفتارهای مصنوعی نداشته باشد  .

 

برای اینکه بتوانید عکس های خوبی از کودک بگیرید در ابتدا باید کاری کنید تا او کاملا ریلکس کند حال چه در محیط منزل چه در محیط آتلیه کودک .

کودک زمانی که استرس نداشته باشد و آرامش بگیرد میتواند بدون کوچک ترین ناراحتی ای به گرفتن عکس کودک واکنش های مثبت نشان دهد و با شما همکاری صد در صدی داشته باشد .

از مناسب ترین زمان های عکاسی کودک زمانی است که کودک شما در حال بازی کردن است .

 

از جمله نقاط جذابیت برای کودکان دکور های مناسبتی است که شما میتوانید برای خلاقیت بیشتر در عکس هایتان از آنها استفاده کنید .

نحوه چیدمان دکور شما ، رنگ آرایی و استفاده از اسباب بازی های کودک تان در کادر هنگام عکاسی باعث جذابیت بیشتر عکس ها میشود .

 

خوب است بدانید که رنگ بندی مناسب به همراه دکور مناسب بهترین عکس ها را به شما تحویل میدهد .

مطمئن باشید اگر شما بتوانید شرایط مناسب را برای عکاسی کودک خوب فراهم کنید کودکتان هم بیشتر لذت میبرد و این باعث میشود که همکاری بیشتری با شما داشته باشد و کارتان خیلی سریعتر پیش میرود .

 

 

دکمه تماس با ما