عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد

عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد

عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد

 

 

 

عکاسی نوزاد  برای هر نوزادی واجب است که حتما آن را داشته باشد  . چرا که این موجودات معصوم و دوست داشتنی به شدت سریع رشد میکنند و  روند رشد بسیار سریعی دارند و خیلی سریع بزرگ میشوند . 

پس بهترین کاری که پدر مادر ها میتوانند برای آن ها انجام دهند این است که در این روزهایی که خیلی هم سریع میگذرند سریعا اقدام کنند تا بتوانند نوزادشان را به آتلیه نوزاد ببرند و عکس نوزادی از او بگیرند  .

 

تنها کافی است یک هفته از به دنیا آمدن فرزندتان بگذرد و آن وقت خودتان متوجه خواهید شد که حتی در طول هفت روز هم تغییرات خیلی زیادی بر روی نوزاد انجام میشود پس به تکاپو می افتید تا هرچه سریع تر او را به آتلیه نوزاد ببرید .

 

برخی از خانواده ها به همین دلیل که کودکان سریع رشد میکنند و بزرگ میشوند مدام در حال عکاسی از آنها هستند اما ایده ی بهتر برای شما رفتن به یک آتلیه عکاسی نوزاد است که میتوانند به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی از فرزند دلبند شما عکس های زیبا و حرفه ای بگیرند .

 

یکی از جالب ترین کارهایی که میتوانید برای نوزادان انجام دهید گرفتن عکس ماهگرد است . 

در این صورت شما در هر ماه در یک روز مشخصی کودکتان را به آتلیه عکاسی کودک میاورید و از او عکس کودک میگیرید و اینگونه میتوانید پس از یک سال عکس ها را کنار هم جمع کنید و یک آلبوم زیبای ماهگرد و یک سالگی درست کنید . در این باره اگر ایده ی خاصی هم ندارید مشکلی نیست میتوانید طراحی عکس ها را به خود آتلیه نوزاد بسپارید و اجازه دهید آن ها مدیریتش کنند .

 

عکاسی نوزاد نیاز به دانسته های فراوان در این مسئله و تکنیک های خاص و بسیار حساسی دارد که قبل از شروع به عکاسی عکاس باید به تمامی‌آن ها را بلد باشد و بتواند به خوبی همگی را رعایت کند .

اگر به عکس کودک های در اینترنت نگاه کنید متوجه میشوید که چقدر زیبا و حرفه ای هستند . اما شاید ندانید که برای به این شکل درآمدن این عکس چقدر زحمت کشیده شده است .

پس از عکاسی کودک عکاسان ادیت های بسیار حرفه ایی برای زیباتر کردن عکس نوزاد و عکس کودک انجام میدهند که از مزیت های عکاسی در آتلیه کودک به حساب می آید ، چرا که این کار را شما در منزل خودتان نمیتوانید انجام دهید مگر اینکه تخصصی در حرفه ی عکاسی کودک داشته باشید که آن هم باز کمی دشوار است چرا که شما نمیتوانید به راحتی نور مناسب عکاسی در منزل پیدا کنید .

غیر از این اکسسوری های خاصی که عکاسان برای دکور عکس کودک در آتلیه کودک استفاده میکنند چیزی نیست که شما بتوانید در منزلتان آنها را پیدا کنید و همه ی آنها را داشته باشید . 

از مهم ترین مسائل در عکاسی نوزاد داشتن پس زمینه ی مناسب است که عکاسان در آتلیه کودک یا به وسیله ی فون های مختلف و یا ادیت عکس به آن میرسند و عکس را زیبا میسازند .

 

اگر علاقه به بردن نوزادتان به آتلیه کودک دارید خوب میشود تا ژست های رایج در عکاسی نوزاد را نیز بدانید :


* ژست لقمه ای 

 

* ژست قورباغه ای

 

* دمر با دست و پای جمع شده در شکم

 

* ژست دراز کش به پهلو

 

* ژست چانه روی مچ دست

 

* ژست خوابیده به پشت به صورت دایره ای

 

* ژست چمباتمه ای 

 

* دست روی دست زیر چانه 

 

اگر دوست داشتید هم میتوانید از عکاس فرزندتان بخواهید تا هنگام طراحی آلبوم و عکس ها به گونه ای تاریخ آن عکس را نیز بر روی عکس و یا به گونه که به آن اشاره شود آن را مشخص کند تا شما تاریخ هر کدام از آن ها را بدانید .

 

دکمه تماس با ما