عکاسی نوزاد ( آتلیه نوزاد )

عکاسی نوزاد ( آتلیه نوزاد )

عکاسی نوزاد ( آتلیه نوزاد )

 

 

 

در چشم برخی از مادر و پدر ها تصور میشود که کار عکاسی نوزاد کاری اسان است که خودشان نیز در منزل میتوانند آن را انجام دهند . اما درواقع اصلا اینطور نیست و برعکس به شدت کار دشوار و سختی است که تحت هیچ شرایطی هیچ عکاس آماتوری اجازه انجام دادن آن را ندارد  تنها زمانی میتوانند عکاسی نوزاد انجام دهند که یک عکاس حرفه ای آن ها را تحت نظر داشته باشد .

عکاسی نوزاد علاوه بر سختی زیاد کار احتیاج به صبر و حوصله ی زیادی نیز دارد .

 

شما به عنوان یک مادر و یک پدر باید به سلامتی نوزاد عزیزتان اهمیت دهید و آتلیه نوزاد ی را انتخاب کنید که در سابقه ی خوبی داشته باشند و بدانید که تمامی کارکنان آنها حرفه ای و مجرب هستند .

برای همین میتوانید با مراجعه به بهترین آتلیه نوزاد شرق تهران اطمینان داشته باشید که تمامی عکاسان و کارکنان آن از تیمی مجرب و کارکشته تشکیل شده اند تا بتوانند بهترین عکس ها را از کودک دلبند شما ثبت کنند .

 

قبل از اینکه بخواهید فرزندتان را به آتلیه نوزاد ببرید حتما یک بار به تنهایی از آنجا دیدن فرمایید .

بهداشت محیط آتلیه نوزاد بسیار اهمیت دارد چرا که سوژه های عکاسی نوزادان تازه متولد شده ای هستند که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و به سادگی مریض میشوند .

از استودیو نوزاد دیدن کنید و نکات این چنینی را در این حین در نظر داشته باشید .

 

عکس نوزاد

در چنین شرایطی مهم ترین سوالی که ذهن والدین را برای عکاسی نوزاد درگیر میکند این است که بهترین زمان برای این کار کی هستش ؟

 

عکس نوزادی به این دلیل گرفته میشود نوزاد شما در خواب عکس داشته باشد .

یعنی زمانی که با آرامش در آغوش شما و یا قنداق شده در رخت خواب خوابیده است از او عکس گرفته بشود .

و چنین شرایطی تنها تا یک زمان مشخصی میتواند ادامه داشته باشد .

بهترین زمان برای عکاسی نوزاد یک هفته ی اول به دنیا آمدن او و یا نهایتا تا ده روز است .

در این زمان نوزاد شما تقریبا راحتتر میخوابد و این مثبت ترین نکته در روند عکاسی نوزاد است .

اما اگر زمان بیشتری بگذرد و نوزاد شما دو ماه و یا سه ماهه باشد آنوقت کار عکاسی نوزاد سخت میشود چرا که خواباندن نوزاد دیگر به این راحتی ها نخواهد بود .

 

سعی کنید قبل از اقدام برای رفتن به آتلیه نوزاد به سایت و یا پیج های آن آتلیه در اینستا مراجعه فرمایید و نمونه کارهایشان را ببینید .

اینگونه وقتی به آتلیه نوزاد میروید و میخواهید از نوزاد زیبا و شیرینتان عکس نوزادی بگیرید یک سری نمونه کار در ذهنتان وجود دارد که شما دوستشان دارید و مد نظرتان آن مدل ها و دکور ها هستند که با درجریان قرار دادن عکاس مربوطه میتوانید آن ها را پیشنهاد کنید و از او بخواهید که با آن دکور مخصوص از نوزاد شما نیز عکاسی کند .

 

عکس نوزاد

دکمه تماس با ما