آتلیه بارداری بن سای

آتلیه بارداری بن سای

آتلیه بارداری بن سای

 

 

شاید برخی از مخاطبان عکاسی های بارداری ندانند  که فرق عکاسی بارداری با دیگر شاخه های عکاسی چیست ؟ و یا اصلا فرقی دارد یا نه ؟

 

عکاسی بارداری از شاخه های تخصصی عکاسی است که امروزه به خوبی میان مردم جا افتاده است و مخاطبان زیادی نیز دارد .

به این نوع عکاسی ، عکاسی بارداری و یا عکس مادری میگویند .

عکاس های مختلف با روش های متفاوته بسیاری وجود  دارند که شما میتوانید در میان آن ها با سلیقه ی خودتان انتخاب کنید و اقدام به عکاسی بارداری در آتلیه بارداری بکنید .

واجب است بدانید که عکاسی بارداری به مهارت ، تسلط به فن نورپردازی  و خلاقیت عکاس نیز بسیار بستگی دارد .

 

سبک کار آتلیه عکاسی بن سای چگونه است ؟

 

آتلیه عکاسی بارداری بن سای سطح بالایی با نگاهی بسیار حرفه ای دارد که به صورت تخصصی با نگاه خاص به حالت های مادرانه ، پدرانه و لطافت های دوران بارداری توجه میکند و میتواند این اطمینان را به شما دهد که خانم های بارداری که در آتلیه بارداری بن سای عکاسی بارداری انجام میدهند میتوانند لحظات خاص و بسیار زیبایی داشته باشند که ما آن ها را برای شما به خوبی ثبت میکنیم .

 

آتلیه بارداری بن سای از لحاظ امکانات عکاسی برای خانم های باردار کاملا سطح بالایی دارد و تمامی لباس ها و پارچه های ظریف بارداری که در عکاسی بارداری مورد استفاده قرار میگیرند را دارا است .

 

آتلیه بارداری بن سای مبلغی برای ورودیه ندارد اما حداقل سفارش چاپ دارد .

به این معنی که مشتری در انتخاب تعداد عکس و سایز آن ها مختار است اما باید این انتخاب ها به گونه ای باشد که بیشتر از حداقل مبلغ چاپ آتلیه بن سای باشد .

اما سقفی برای مبلغ سفارش شما وجود ندارند و شما هرقدر که علاقمند باشید میتوانید سفارش دهید .

 

حداقل خرید آتلیه بارداری بن سای مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و یا ۸ قطعه عکس به ارزش حداقل ۲۰۰ هزار تومان می باشد .

زمان تقریبی ای که آتلیه بن سای برای هر عکاسی ای در نظر میگیرد ۱ الی ۲ ساعت است 

 عکس بارداری

 

امکانات مختلف آتلیه بن سای برای عکاسی بارداری

 

درآتلیه بن سای انواع لباس های بارداری زیبا همراه با اکسسوری های خاص که باب سلیقه ی شما باشند موجود است .

 

تعدادی دکور زیبا و منحصر به فرد نیز وجود دارند که متناسب با رنگ لباس و البته سلیقه ی شما انتخاب میشوند و برای شما عکاسی خواهد شد .

 

آتلیه بارداری بن سای برای عکس های انفرادی مادر ها لباس ، پارچه ، کلاه و گل سر های زیبا و مخصوص دارد  خوب است اگر بدانید که برای استفاده از آن ها هزینه جداگانه از شما گرفته نخواهد شد .

 

درصورت استفاده از کفش و پاپوش بهتر است که قبل از آمدن به آتلیه بارداری آن ها را تمیز کنید تا بتوانید از آن ها در داخل آتلیه بارداری استفاده نمایید .

 

جهت گرفتن وقت برای عکاسی بارداری با شماره تلفن های آتلیه بارداری بن سای تماس بگیرید و خواهشمندیم این کار را حداقل سه روز تا یک هفته قبل از زمان مورد نظرتان انجام دهید .

عکس بارداری

عکس بارداری

 

این مطلب در تاریخ ۱۸ مهر ۹۸ آپدیت شده است !

دکمه تماس با ما