عکاسی کودک ( آتلیه کودک )

عکاسی کودک ( آتلیه کودک )

عکاسی کودک ( آتلیه کودک )

 

 

 

از پرچالش ترین انواع عکاسی ، هنر عکاسی کودک است که بسیار چالش برانگیز است .

به  این دلیل که عکاسی از آنها به راحتی اتفاق نمی افتد و کمی دشوار است .

این روزها بیشتر مردم به دلیل سختی هایی که عکاسی از کودکان در بر دارد حتی کسانی که خود عکاسی بلد هستند و دوربین مناسب و خوب دارند هم از این کار سر باز میزنند و کار عکاسی کودک را به آتلیه کودک میسپارند .

برای این کار به آتلیه کودک در تهران مراجعه میکنند و پس از مشاهده ی نمونه کار های آتلیه کودک وقت رزرو میکنند و در زمان تعیین شده برای عکاسی کودک به آتلیه کودک میروند  . 

 

اگر شما هم قصد اقدام برای عکاسی از کودک تان را دارید بهتر است این را بدانید که عکس پرتره در عکاسی کودک بسیار مشهور و البته محبوب است چرا که با عکس پرتره جزئیات چهره ی فرزند شما خیلی بهتر و زیبا تر مشخص میشود و اینگونه میتوان خود واقعی کودک را به تصویر کشید .

پس اگر زمانی به آتلیه کودک مراجعه کردید از عکاس کودک خود بخواهید تا عکس های پرتره ی زیادی از فرزندتان بگیرد .

 

اما اگر علاقه ای به رفتن به آتلیه کودک ندارید و برعکس میخواهید که خودتان تبدیل به عکاسی ماهر در زمینه ی عکاسی کودک شوید بهتر است به این نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم دقت و توجه نشان دهید .

 

* اولین قدم برای اینکار تحقیق و یادگیری نکات لازمی است که برای تبدیل شدن به یک عکاس ماهر نیاز دارید .

 

* بعد از انجام تحقیقات لازم برای عکاسی دوربین مناسبی را انتخاب و خریداری کنید ، دوربینی که بهترین خروجی را با توجه به حرفه ی مورد نظرتان به شما تحویل میدهد .

 

* سپس بهترین تنظیمات را روی آن اعمال کنید  .

 

* برای عکاسی کودک نکته ی مهمی که باید بدانید این است که همیشه باید تلاش کنید که خودتان تمامی برنامه ریزی ها را انجام دهید .

 

* کتاب بخوانید و با جست و جو در اینترنت سعی کنید یاد بگیرید چگونه باید با کودکان رفتار بکنید و بهترین راه ارتباط گیری با آنها را بیاموزید .

 

* حین جست و جو در اینترنت و یادگیری چگونه ارتباط گیری با کودکان سعی کنید نمونه کارهای زیادی از عکاسی کودک ببینید . این کار باعث میشود خلاقیت شما افزایش یابد و در زمینه ی عکاسی کودک خلاق تر عمل کنید .

 

* شاید در ابتدا برخی از قسمت های عکاسی برای تان سخت و دشوار بنظر بیاید اما به خودتان این را گوشزد کنید که عکاسی یک جور سرگرمی است و با این جور نگاه کردن به آن سختی و دشواری آن برایتان کم و کمتر میشود .

 

* در طی عکاسی و یا قبل از آن سعی کنید سوژه ی خود را بشناسید و به خلق و خو و اخلاقیاتش توجه کافی نشان دهید .

 

* در عکاسی کودک بهتر است کمی تغییر زاویه را امتحان کنید تا اینگونه عکس هایی متنوع تر و با کیفیت تر داشته باشید .

 

* زمان عکاسی را سعی کنید بهترینش را انتخاب کنید ، این زمان میتواند اول صبح و یا بعداز ظهر باشد که نور خورشید در بهترین حالت خود برای عکاسی قرار دارد .

 

 

دکمه تماس با ما