عکاسی در آتلیه کودک

عکاسی در آتلیه کودک

آتلیه کودک

 

 

براساس آخرین آمار گرفته شده در سرتاسر دنیا ، کودکان جذاب ترین موضوع برای عکاسی و سوژه های فوق العاده ای  برای گرفتن عکس هایی فوق العاده تر هستند .

 

عکاسی از این موجودات معصوم و دوست داشتنی از شیرین ترین مشاغل دنیا است ، اما به یاد داشته باشید که حتما باید صبور باشید و قبل از آن باید حتما حتما تمامی مهارت های نیاز  برای عکاسی کودک را بیاموزید .

 

یکی از نکات مهمی که حتما باید به خاطر بسپارید و هنگام عکاسی کودک آن را اجرا کنید : حفظ خونسردی تان است که بسیار بسیار مهم است . 

 

در عکاسی کودک باید برای اینکه بتوانید خروجی خوب و درنهایت عکاسی کودک خوبی داشته باشید باید به کودک آزادی عمل بدهید تا در آخر کار نتیجه ی آن را مشاهده کنید .

 

کودک باید بداند که در آتلیه عکاسی کودک مجبور به انجام کاری که مایل به انجامش نیست نیست .

اگر میخواهید عکس  های خاص و زیبا  از او بگیرید ، باید کمی به او آزادی بدهید تا کودک خود واقعی اش را به شما و دوربین نشان دهد .

 

یک کودک یک ساله پر از کنجکاوی است ، دائما میخواهد به این طرف و  آن طرف برود و به همه چیز دست بزند ، به حرف شما توجهی نمیکند و تماما توجهش بر وسایل و محیط جدیدی است که در آتلیه کودک مشاهده کرده . و میخواهد کنجکاوی اش را رفع کند .

در چنین شرایطی عکاسان حرفه ای ما میدانند که باید کودک را سرگرم کنند ، در آتلیه عکاسی بن سای تمام وسایل مورد نیاز برای سرگرم کردن کودک شما موجود است پس نگران نباشید !

 

فکر میکنید چرا اکثرا والدین از پیشنهاد رفتن به آتلیه عکاسی نوزاد استقبال میکنند ؟

 

همانطور که میدانید برای کودکان اللخصوص در سنین پایین ثابت و ساکت ماندن به مدت طولانی عذاب آور و تقریبا غیرممکن است . 

آنها بی حوصله و بازیگوش هستند و  تمام مدت میخواهند شیطنت کنند ، به همین دلیل برای آنها بودن در یک وضعیت ثابت برای عکاسی کودک چندان دلنشین نیست و تا حدودی دشوار است . 

 

پس در چنین شرایطی که میدانید عکاسی کودک چقدر کار طاقت فرسایی است باتوجه به اینکه آنها اصلا همکاری لازم را با مخصوصا والدین انجام نمیدهند ، پس اینجا است که صحبت از آتلیه عکاسی کودک و استودیو عکاسی نوزاد میشود . 

 

 

و درنهایت میرسیم به مهم ترین نکته در عکاسی کودک 

نکته ای که اغلب عکاسان رسیدگی به آن را فراموش میکنند .

شما به عنوان یک عکاس و یک حرفه ای باید بتوانید حضور و رفتار والدین کودک را کنترل کنید .

زیرا آنها میتوانند با تنها یک رفتار اشتباه تمام کار شما را خراب کنند .

آنها با دخالت های نابه جایشان دقیقا زمانی که نباید کل روند عکاسی شما را تخریب میکنند .

 

یک عکاس کودک خوب باید بداند چه دکوری در چه شرایطی و با چه تمی مناسب استفاده شدن است  . 

گذشته از خلاقیت عکاس ، خود استودیو عکاسی کودک نیز باید دارای امکانات ویژه و خاصی در زمینه ی دکور باشد .

 

از مهم ترین اصل ها در یک آتلیه عکاسی کودک موفق داشتن دکوراسیون های مختلف و خاص است که خود را با دیگر آتلیه های عکاسی متمایز میکند . 

داشتن دکورهای مختلفی از ابر قهرمان ها میتواند در جلب مشتری بسیار موثر باشد .

 

دکمه تماس با ما