جشن تعیین جنسیت ( عکاسی بارداری )

جشن تعیین جنسیت ( عکاسی بارداری )

جشن تعیین جنسیت 

 

 

 

عکس بارداری نیز مانند عکس کودک و عکس نوزاد که در آتلیه عکاسی گرفته میشود متنوع و دارای خلاقیت زیادی هستند .

آمدن یک عضو جدید به خانواده باعث هیجان و خوشحالی اعضای خانواده است . این اتفاق بزرگی است که در فرهنگ ها و رسوم مختلف به گونه های متفاوتی خبر بارداری را اعلام میکنند و آن را جشن میگیرند .

اللخصوص اگر اولین بارداری باشد و اولین فرزند بخواهد به دنیا بیاید .

 

همانطور که در مقاله های قبلی وبلاگ آتلیه عکاسی بن سای خوانده اید متوجه شدید که مناسب ترین زمان برای اقدام به عکاسی بارداری در آتلیه بارداری در ماه هفتم حاملگی است که کودک در این زمان به حد کافی رشد کرده است و وجودش در عکس ها و بدن مادر به خوبی پیدا است .

اما در جشن تعیین جنسیت اینطور نیست .. شما زمانی این عکاسی را انجام میدهید که بدن مادر هنوز هیچ تغییری نکرده است و البته در این شرایط مهم هم نیست چرا که این عکاسی تحت عنوان عکاسی جشن تعیین جنسیت نوزاد انجام میگیرد .

 

خیلی ها با این نوع عکاسی و جشن آن آشنایی ندارند و بار اولی است که حتی اسمش را میشوند ، اگر علاقمند به آشنایی با آن هستید با ما همراه باشید تا توضیحات لازم را به شما ارائه دهیم .

 

 

جشن تعیین جنسیت 

 

این جشن برای خبر دادن به پدر خانواده و یا اقوام و فامیل های نزدیک است  که در فرهنگ ها و اقوام مختلف رسمیت دارد و مردم آن را انجام میدهند اما خب همه نه .

 

با این جشن به دیگران اعلام میکنید که فرزندی که در راه دارید دختر است یا پسر .

نحوه برگذاری این جشن با دکورهای مختلف است که معمولا در آن یا از رنگ صورتی استفاده میکنند و یا آبی .

که آبی برای پسر ها و صورتی برای دخترها است .

 

 

برای برگزاری جشن تعیین جنسیت نتیجه ی سونوگرافی به هیچ یک از والدین گفته نمیشود و تنها یکی از بستگان نزدیک آن را میداند و این راز را محفوظ نگه میدارد تا زمان جشن همگی سورپرایز شوند .

 

برای تزئینات جشن رنگ تمامی وسیله ها و تزئینات باید به مقدار کاملا مساوی آبی و صورتی باشد . مانند ظرف ها ، خوراکی ها ، لباس مهمان ها و میزبان ، و حتی کیک جشن .

 

برای افشا سازی این راز میتوانید از یک بادکنک بزرگ سیاه استفاده بکنید .

و داخل آن را با بادکنک های کوچک تر هماهنگ با جنسیت فرزند پر کنید و در زمان مناسب وقتی همه منتظر شنیدن خبر جنسیت نوزاد بودند بادکنک را همراه با یک سوزن به والدین بدهید و از آنها بخواهید یکدفعه  بادکنک بزرگ را بترکانند و آن لحظه جنسیت کودک برای همه مشخص خواهد شد .

 

کیک جشن

 

برای انتخاب کیک بهتر است که از کیک های سفارشی استفاده نمایید . از قنادی بخواهید تا کیک را به گونه ای درست کنند که نصف آن آبی و نصف دیگرش صورتی باشد و زمانی که کیک را خواستید ببرید رنگ داخل کیک جنسیت کودک را نشان میدهد .

 

 

تاپ دوزانی
جشن باحالیه
تاپ دوزانی
جشن باحالیه
خرید اینترنتی
خیلی عالیه و این میتونه یه خاطره ی خوبی برای روج های عزیز باشد که باهم جشن برای اولین فرزندشان را خواهند داشت..
دکمه تماس با ما