ایده عکاسی نوزاد و عکاسی کودک

ایده عکاسی نوزاد و عکاسی کودک

ایده عکاسی نوزاد و عکاسی کودک

 

 

برخی از والدین کودکان دوست دارند به آتلیه عکاسی کودک مراجعه کنند و پس از اتمام عکاسی کودک تان بعد از یه مدتی یک آلبوم حرفه ای و بسیار زیبا به شما تحویل میدهند .

ولی شاید بعضی از والدین توانایی مراجعه به آتلیه کودک را نداشته باشند و از این رو در صدد برمی آیند تا خودشان آلبوم شخصی فرزندشان را درست کنند .

آتلیه عکاسی بن سای در این مقاله شما را همراهی خواهد کرد تا بتوانید بهترین آلبوم دست ساز و شخصی فرزندتان را تهیه کنید .

 

یک مکان خوب برای عکاسی کودک انتخاب کنید 

 

این مکان باید به اندازه کافی مناسب باشد و شما باید آن را ثابت نگه دارید .

از بدو تولد کودک تا یک سالگی اش هر ماه آن میتواند یک سوژه ی جدید و ناب برای عکاسی شما باشد .

یک وسیله ی خاص مانند بادکنک ، عروسک و یا گل که تکرار کردن آن در هر ماه و اضافه کردن بهش چندان سخت نباشد و اینگونه هر ماه که میگذرد در عکس جدید کودک در آن ماه بهش یک دونه اضافه میکنید و عکس میگیرد .

و اینگونه میتوانید عکس های ماهگرد زیبایی را برای کودکتان به یادگار بگذارید .

 

آلبوم مجازی برای کودکتان بسازید

 

میتوانید با پیدا کردن نرم افزار ها و اپلیکیشن های ویژه عکاسی در گوشی همراهتان اینگونه عکس های کودکتان را به صورت آلبوم در آنها ذخیره داشته باشید اما توجه داشته باشید که آلبوم های مجازی اعتبار آلبوم های کاغذی را ندارند و هرلحظه ممکن است اتفاقی برایشان بیوفتد و با یک اختلال کوچک در موبایلتان تمام آن عکس ها پاک شوند .

 

سعی کنید همیشه اولین رویداد ها را ثبت کنید

عکاسی کودک

برای والدین همیشه اولین کارهایی که کودک انجام میدهد یا هرکاری که کودک برای اولین بار انجام میدهد جذابیت خاصی دارد و اگر شما این لحظه های خاص را به ثبت برسانید در آینده فرزندتان نیز میتواند از آن لحظات لذت ببرد و آنها را حس کند .

 

دفترخاطرات در آلبوم کودک

 

اگر مایل به ساخت آلبوم کاغذی برای فرزندتان هستید حتما به یاد داشته باشید که در کنار هر عکس یک صفحه یا یک فضای مخصوص و کافی قرار دهید تا بتوان خاطرات آن عکس را در آن فضا یادداشت کرد .

 

هر روز یک عکس از کودکتان بگیرید .

 

انجام این کار روزانه تا یک سالگی فرزندتان باعث میشود که سر یک سال شما یک آلبوم ۳۶۵ روزه از کودکتان دارید .

میتوانید بعد از گرفتن هر عکس تاریخ ، روز و اگر حرف خاصی نیز دارید در کنار آن عکس یا زیر و پشت آن عکس یادداشت کنید تا اینگونه حس بهتری را به کسی که در آینده به آنها نگاه میکند منتقل کنید .

 

با توجه به این مقاله ای که برای شما تهیه کرده ایم حال به این نتیجه خواهید رسید که تهیه آلبوم عکاسی از کودک چندان هم کار سختی نیست و تنها به کمی وقت و حوصله و البته خلاقیت احتیاج دارد .

 

اما اگر حوصله ی چندان ندارید  و فکر میکنید که آدم خلاقی نیستید پس میتوانید هر ماه یک روز را تعیین کنید و به آتلیه عکاسی کودک مراجعه کنید .

 

عکس نوزاد

 

 

دکمه تماس با ما