انتخاب لباس برای عکاسی بارداری

انتخاب لباس برای عکاسی بارداری

انتخاب لباس برای عکاسی بارداری

 

 

دوران بارداری خاص ترین دوران برای تمامی خانم ها است ، دورانی که امکان دارد دیگر هیچوقت تکرار نشود و فقط همان یک بار باشد . به همین دلیل است که ثبت این لحظات خاص و ناب بسیار لذت بخش و البته ضروری برای بانوان باردار است .

شاید حالا از خودتان بپرسید که بهترین ژست های بارداری برای عکاسی بارداری چه میتوانند باشند ؟ چه لباسی مناسب عکاسی بارداری در آتلیه بارداری است ؟کدام آتلیه بارداری بهترین خدمات را به من ارائه میدهند ؟

 

ژست های بارداری در کنار  لباس مناسبی که شما باید برای عکاسی بارداری بپوشید بسیار اهمیت دارد . و البته که به غیر از شما به سلیقه و همیاری تیم آتلیه بارداری ای که به آن مراجعه میکنید بستگی دارد .

چرا که این تخصص آتلیه بارداری است که تصاویری زیبا و به یاد ماندنی برای شما به یادگار بگذارد .

 

لباس بارداری

 

برای انتخاب لباس بارداری نمیخواد خیلی سخت بگیرید . سعی کنید از لباس های ساده استفاده کنید چرا که برای یک خانم باردار مهم نیست چی تنش بکند در هر صورت زیبا و جذاب خواهد بود  . تنها کافی است از رنگ های زیبایی که دید بصری خوبی هم دارند استفاده بکنید . اینگونه عکس های شما رنگ و لعاب خوبی خواهند داشت .

پارچه های حریر و بلند با رنگ های زیبا و مناسب برای عکاسی بارداری هم به شدت پیشنهاد میشوند . حتی میتوانید این مورد را با آتلیه بارداری تان هماهنگ کنید تا اگر در آتلیه موجود است دیگر شما  اقدام به خرید نکنید .

اگر در وسایل شخصیتان اکسسوری های مانند تاج گل ، پاپیون و یا تل های زیبا پیدا میشود سعی کنید آنها را نیز به همراه داشته باشید . گرچه احتمال اینکه در خود آتلیه هم موجود باشد زیاد است اما بهتر است شما مال خودتان را نیز همراهتان به آتلیه بارداری ببرید .

برای کامل کردن پک لوازم شخصیتان حواستان باشد که کفش راحتی را فراموش نکنید چرا که روند عکاسی ممکن است طولانی تر از تصور شما شود و راحتی شما برای ما در اولویت است .

 

 

لباس های نوزاد

 

شاید با خود بگویید این یک  عکاسی بارداری است دیگر لباس نوزاد میخواهیم چیکار ؟ 

اما مهم است .

 

سعی کنید لباس های صفر نوزادتان را حتما همراه داشته باشید چرا که پس از زایمان عکس هایی که با لباس خالی گرفته اید پر خواهند شد . 

 

برای عکاسی بارداری بهترین و هیجان انگیز ترین قسمت عکاسی زمانی است که میخواهید عکس هایی همراه با همسرتان و بچه ی داخل شکمتان بگیرید .

آن لحظه .. لحظه ی شما خواهدبود .

 

در انتخاب لباس دقت کافی به خرج دهید تا با لباس های همسرتان یک جور هماهنگی داشته باشد .

به عنوان مثال :‌رنگ های متضاد ، رنگ های مکمل و لباس های همرنگ 

 

برای وقت گیری برای زمان عکاسی بارداری تان بهترین موقع زمانی است که شما به ۷ ماهگی رسیده اید .

سعی کنید طولانی تر از ۷ ماه نباشد چرا که این گونه خودتان اذیت خواهید شد .

 

دکمه تماس با ما