ایده های خلاقانه عکس کودک

ایده های خلاقانه عکس کودک

ایده های خلاقانه عکس کودک

 

 

اگر دیده باشید حتما میدانید که حضور یک نوزاد کوچولوی تازه متولد شده در خانه میتواند یک روز خاص را برای افراد آن خانه بسازد .

پس کاملا منطقیست اگر والدین بخواهند این حس و حال تازه را ثبت کنند و یا گاهی وقت ها با دیگران به اشتراک بگذارد و عکس های زیبایی از این لحظات به یاد ماندنی را برای آینده نگهداری نمایند .

 

همه ی ما انسان ها دوست داریم گاهی اوقات از این قالب عکس های معمولی روزمره ای که همیشه با آنها سروکار داریم فاصله بگیریم و کمی خلاقانه تر عمل کنیم .  

 

با خواندن این مطلب شما میتوانید با الهام گرفتن از ایده های فوق العاده ای که در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم  از فرزندانتان عکاسی کنید و از آنها لذت ببرید .

 

اگر علاقمند به استفاده از تکنولوژی هایی همچون برنامه ی فتوشاپ برای ویرایش عکس هستید توجه داشته باشید که بهترین پس زمینه پس زمینه ی ساده برای ادیت عکس است .

 

میتوانید از پارچه های رنگی ساده استفاده کنید .

 

 

پارچه های رنگی ، لباس ها ، ملحفه های رخت خواب و سایر وسایل منزل فرصت های زیادی را برای  درست کردن صحنه ها و پس زمینه های زیبا فراهم میکند . و اینگونه شما ملزم به صرف هزینه های زیادی نخواهید بود و کاملا به صرفه میتوانید در منزل خودتان از فرزند دلبندتان عکاسی کنید .

 

اینجور ایده ها کاملا بسته به سلیقه و خلاقیت شما دارد و شما میتوانید برای دکوراسیون از وسایل و لباس های فرزندتان استفاده کنید .

 

از دیگر ایده های جالب عکاسی نوزاد ثبت چهره ی کودک ماه به ماه است .

شما میتوانید تغییرات چهره ی کودکتان را با گرفتن عکس های ماهانه پیگیری کنید و متوجه این تغییرات ریز و جزئی بشوید .

سعی کنید در کنار عکس به گونه تاریخ آن روز خاص را ذکر کنید تا بعدها با مشاهده عکس ها ببینید که او چقدر متفاوت شده است.

 

برای عملی کردن این ایده ی خاص بهتر است که شما مکانی مشخص برای گرفتن عکس را معین کنید و تا پایان عکاسی آن را تغییر ندهید .

 

 

آشپزی  کردن کودکان بسیار دیدنی است 

 

نتیجه ی این عکاسی بسیار جالب خواهد شد چرا که اینگونه شما خلاقیت و طنزی زیبا را به عکس های کودکتان میدهید و این فوق العاده است .

 

استفاده از آینه

 

یک ایده ی بسیار راحت ولی در عین حال بسیار جذاب برای کودکان . 

این کار را عملی کنید و آنوقت خواهید دید که چه عکس های جالب و زیبایی نتیجه ی آن خواهد شد .

هنگام قرار دادن آینه مراقب باشید تا به گونه ای ایمن آن را جاسازی کنید تا زمانی که کودک میخواهد جلوی آن قرار گیرد تکان نخورد و به کودک آسیبی نرساند .

سپس دوربینتان را آماده کنید و آماده ی عکس العمل های بامزه ی کودک در مقابل آینه باشید 

 

خلاق باشید

 

زمان هایی که کودک خواب است دقیقا تایم هایی هستند که شما میتوانید خلاقیت به خرج دهید .

صحنه های بامزه طراحی کنید و  یا اگر در طراحی دکوراسیون نمیتوانید این کار را انجام دهید به جایش هنگام ادیت و ویراش عکس خلاق باشید .

 

 

دکمه تماس با ما