ژست عکس نوزاد در منزل

ژست عکس نوزاد در منزل

ژست عکس نوزاد در منزل

 

 

عکاسی نوزاد از جذاب ترین شاخه های عکاسی است و تقریبا همه آن را دوست دارند و از آن لذت میبرند . خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند جدا از عکس هایی که در آتلیه نوزاد از نوزادهایشان میگیرند دوست دارند تا خودشان نیز بتوانند به همان زیبایی یا حداقل زیباییه نزدیک به آن در منزل از فرزندشان عکاسی کنند . 

 

مهم ترین نکته در عکاسی نوزاد در منزل و چه در آتلیه نوزاد توجه ویژه به ژست و حالتی است که نوزاد در عکس به خود میگیرد و یا ما به آن حالت میدهیم . 

 

از همین ابتدای کار قابل ذکر است که ژست دادن و فرم دهی به نوزادان زیر سه ماه به دلیل این که بدن نرمی دارند راحتتر از سن های بالاتر است و زمانی که این فرشته های خواستنی خواب باشند نیز حتی لذت بخش تر است . در چنین موقعیتی شما میتوانید ژست هایی مانند قنداق کردن ، لخت کردن و یا دمر کردن کودک را انجام بدهید وعکاسی کنید .

 

در عکاسی نوزاد در منزل نیازی نیست خیلی سخت بگیرید .چرا که میتوانید از همان وسیله های ساده و دم دستی در خانه استفاده کنید و عکاسی نوزاد را انجام دهید و عکس های فوق العاده ای بگیرید .

 

آتلیه عکاسی بن سای در ادامه ی این مقاله به شما راهکار هایی را برای داشتن یک عکاسی نوزاد بهتر در منزل راهنمایی میکند .

 

از مهم ترین مسائلی که در عکاسی نوزاد شما را درگیر خواهد کرد انتخاب پس زمینه ی مناسب عکس نوزاد است .

این مسئله را میتوانید به راحتی با استفاده از وسیله های خانه تان حل کنید .

میتوانید از پرده های خانه و یا پارچه های ساده و تک رنگی که بلااستفاده مانده اند استفاده کنید .

 

بیشتر سعی کنید از رنگ هایی برای پس زمینه ی عکس استفاده کنید که میزان جور بودنشان با بقیه ی رنگ ها بیشتر باشد .

و یا میتوانید از رو تختی تان استفاده بکنید . این کار کاره بسیار راحتی است که شما به سادگی نوزاد را روی تخت میخوابانید و ژست مورد نظرتان را به آن میدهید و سپس از او عکس های فوق العاده و زیبا میگیرید .

 

برای ژست دهی باید کمی در جابه جایی دست ها و پاهای نوزادتان خلاقیت به خرج دهید اما قبلش حتما تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید تا یک وقتی بیش از حد به آن ها فشار نیاورید و بیش از حد نکشیدشان  تا آسیب جدی ای ببینند .

 

از نمونه ژست های ساده در عکاسی نوزاد در منزل میتواند هنگامی که نوزادتان خواب است او را حالت دهید .

به این گونه که او را دمر بخوابانید و دستش را زیر چانه اش قرار دهید و یا حتی او را به کمر بخوابانید و حالت دایره ای به او بدهید .

یکی دیگر از ژست های معروف در عرصه ی عکاسی نوزاد ژست قورباغه ای است که والدین خیلی آن را دوست دارند .

در این ژسته ساده شما باید نوزاد را مثل یک قورباغه ی بامزه جمع کنید .

در عمل ژست دهی میتوانید از یک فرد مورد اعتماد نیز کمک بگیرید .

 

دکمه تماس با ما