انتخاب آتلیه کودک

انتخاب آتلیه کودک

انتخاب آتلیه کودک

 

کار در آتلیه عکاسی کودک به عنوان عکاس کودک کار بسیار جذابی است و هر کدام از ماها که کودکی در زندگیمان وجود دارد دوست داریم تا در فاصله های کوتاه کوتاه از آنها عکس بگیریم .

اگر موقعیتی داشته باشید که دور از این کوچولوهای دوست داشتنی باشید به راحتی پس از یک ماه میتوانید بزرگ شدنشان و تفاوت الان با یک ماه دیگه شان را ببینید و تشخیص دهید .

انقدری که شما متوجه این تغییرات میشوید کسانی مثل مادر و پدر که نزدیک کودک هستند متوجهشان نمیشوند .

 

تنها راهی که پدر مادر ها برای ثبت این لحظه های زودگذر فرزندشان دارند گرفتن تند و تند عکس از آنها است .

 

اما یک مسئله ای وجود دارد ، که شما هرچقدرم که خودتان روش های عکاسی بدانید و موقعیت عکاسی کودک را در منزل فراهم کنید باز هم عکس هایی که میگیرید به خوبی و به کیفیت بالای عکس های در آتلیه کودک نخواهد بود .

 

کار عکاسان آتلیه کودک حرفه ای است و آنها پس از سال ها تمرین و کسب تجربه به صورت تخصصی عکاسی کودک انجام میدهند . برای همین است که کار عکاسی شما هیچوقت مثل کار آنها نمیشود مگر با تمرین و به دست آوردن تجربه !

 

پس اگر از بابت پرداخت هزینه ی آتلیه کودک مشکلی ندارید حتما در ماهگرد اول کودک و سال های تولد و مناسبت های خاص اقدام به انجام عکاسی کودک کنید .

 

اما شاید قبل از اقدام کردن دلتان بخواهد که یک آتلیه عکاسی کودک خوب پیدا کنید تا کار عکاسی کودک تان به خوبی انجام شود و شما نتیجه ی رضایت بخش و خوبی دریافت کنید .

کسانی که اولین بارشان است که میخواهند برای عکاسی کودک اقدام کنند احتمال زیاد نمیدانند که برچه اساس و معیاری باید یک آتلیه کودک خوب پیدا کنند .

 

پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما بگوییم ایده آل های یک آتلیه عکاسی خوب چیست !

 

برای انتخاب یک آتلیه عکاسی کودک خوب شما باید به خود آتلیه مراجعه کنید و یا به سایت و وبلاگشان سر بزنید و نمونه کارهای عکاسی کودک شان را مشاهده کنید .

دیدن نمونه کارها به شما کمک میکند تا خیلی چیزها را متوجه شوید مانند : انواع دکور ها ، لباس ها و اکسسوری های موجود در آتلیه کودک .

 

با مراجعه به خود آتلیه کودک شما متوجه میشوید که عکاس قرار است در چه فضایی از کودک شما عکاسی کند .

سعی کنید هنگام مراجعه به آتلیه کودک با کارکنان گرم بگیرید و طرز برخورد آنها با مشتری را بسنجید و اگر آنجا مشتری دیگری دیدید حتما سعی کنید با آنها نیز صحبت کنید و از تجربیاتشان استفاده کنید .

 

یک آتلیه کودک خوب و یک عکاس خوب میداند که چطور باید عکس های خاص و زیبا از کودک شما بگیرد .

عکس کودک

از دیگر موفقیت های آتلیه های عکاسی گرفتن عکس های خاص و نابی است که از کوچولوهایی که ژست گرفتن بلد نیستند میگیرند .

نمونه کارهایشان را مشاهده کنید و اگر از این نوع عکس ها زیاد بود ، آنوقت آنها یکی از معیار های آتلیه خوب بودن را دارا هستند .

 

دکمه تماس با ما