بهترین آتلیه کودک

بهترین آتلیه کودک

بهترین آتلیه کودک 

 

 

 

زمانی که میخواهید از فرزندان دلبندتان عکاسی کودک انجام دهید به دنبال بهترین آتلیه کودک میگردید . 

آتلیه کودکی که بتواند به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز های شما باشد .

اولین کاری که انجام میدهید پیدا کردن آتلیه های نزدیک به منزلتان است و سپس تک به تک با آنها تماس میگیرید و بعداز مراجعه به آتلیه نمونه کارهای آنها را مشاهده میکنید .و سپس بعداز انجام تمام این کارها تصمیم میگیرید که کدام آتلیه کودک را برای عکاسی از فرزندتان انتخاب کنید .

 

اما برخی ها نیز با این کار به نتیجه نمیرسند و آتلیه کودک مورد نظرشان را پیدا نمیکنند پس باید به جستجو در اینترنت رو بیاورید .

تا اینگونه بتوانید آتلیه کودک مد نظرتان را سریعتر پیدا کنید .

البته تنها با دیدن عکس ها به صورت اینترنتی و یا بازدید از سایت و وبلاگ آن آتلیه کودک نمیتوان به راحتی انتخاب کرد و  درنهایت شما باید به آتلیه کودک سر بزنید .

 

اکثر والدین اللخصوص آنهایی که برای دفعه ی اول است که میخواهند کودکشان را به آتلیه کودک بیاورند بی تجربه هستند و عملا نمیدانند که چه ویژگی هایی ویژگی های یک آتلیه کودک خوب است و چه عکس هایی جزو عکس های خوب  و حرفه ای قرار میگیرند و با کیفیت محسوب میشوند . چرا که علاوه بر بی تجربگی کودکان در هر حالتی در چشم پدر و مادرهایشان زیبا هستند .

آتلیه کودک

ویژگی های یک آتلیه کودک حرفه ای چیست ؟

 

آتلیه کودک خوب یه فضای صمیمی و دوستانه دارد  و باعث میشود تا کودکان و والدین در این فضا احساس راحتی بکنند  .

مسئله ی مهم این است که کودک در هر سنی که باشد اگر فضایی که داخلش هست رو دوست نداشته باشد شما تحت هیچ شرایطی قادر به عکاسی از او نخواهید بود و اگر هم یک درصد بتوانید عکس بگیرید عکس های نهایی خوب نخواهند بود .

اکثر کودکان نسبت به غریبه ها حساس هستند و با دیدن آنها احساس خوبی ندارند و مدام میخواهند بزنند زیر گریه و در چنین شرایطی ساکت کردن آنها کار راحتی نخواهد بود .

یک آتلیه کودک خوب باید به قدری جذابیت بصری اش بالا باشد که کودکان در آن محیط هیجان زده شوند و به تنها چیزی که فکر نکنند گریه کردن و غریبی کردن است .

 

عکاس شاخه ی عکاسی کودک باید به قدری عاشق کودکان باشد و آنها را دوست داشته باشد که تحت هر شرایطی با آنها کنار بیاید و از بدخلقی و بدقلقی های آنها کلافه نشود . بلکه بتواند به سادگی راه حلی کارآمد پیدا کند تا کودک را از آن فضای منفی و گریه آور دور کند .

عکاسان حرفه ای باید بدانند با یک کودک چگونه باید برخورد بکنند تا او به خوبی با شما همکاری کند . اللخصوص یک کودک بدخلق . 

 

در شاخه ی عکاسی کودک عکاس خوب و حرفه ای عکاسی است که بتواند به راحتی لبخند های زیبای کودک را روی صورتش بنشوند بی اونکه اجباری در چهره کودک مشخص باشد .

عکس کودک

دکمه تماس با ما