آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک 

 

 

کودکان فرشته های روی زمین هستند  . برای اینکه بتوان تک به تکه لحظاته باارزش زندگی آنها را که به سرعت نیز میگذرد را ثبت کرد نیاز به عکس گرفتن از آنها است .

برخی از عکس های معمولی ای که در منزل و توسط پدر و مادر و یا اقوام گرفته میشوند زیبا هستند اما گاهی نیز لازم است تا کمی عکس حرفه ای و تخصصی در آتلیه کودک از کودک گرفته شود  که عکاسان آن همه متخصص هستند و به خوبی میدانند که چگونه عکس کودک حرفه ای از کودک بگیرند .

 

برای اینکه بتوانید عکس هایی تخصصی و حرفه ای از کودکتان بگیرید باید به یک آتلیه عکاسی کودک مراجعه کنید .

یک آتلیه کودک خوب که تیم حرفه ای و باتجربه ای در زمینه ی عکاسی کودک داشته باشد .

رفتن به آتلیه کودک اولین قدم برای داشتن عکس های زیبا از کودک است .

 

اما گاهی اوقات برخی خانواده ها توانایی تقبل کردن مبلغ برای آتلیه کودک را ندارند و عملا با محدودیت بودجه مواجه هستند .

در چنین شرایطی نیازی نیست که عکاسی در آتلیه کودک را فراموش کنید . خیر !

شما میتوانید با برآورد برخی هزینه ها و صحبت با عکاس مربوطه به نتیجه ی مطلوبی برای عکس های کودکتان برسید که هم زیبا باشند و هم با کیفیت !

 

بعضی از خانواده ها شاید با خود بگویند عیبی ندارد کودکم را به آتلیه کودک ای با قیمت های پایین تر میبرم اما هرگز این اشتباه را انجام ندهید . هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید .

شما میتوانید در یک آتلیه کودک خوب و حرفه ای تعداد کمی عکس خوب داشته باشید چرا که کودک شما دیگر به این سن برنمیگردد و این روزها رفتنی هستند و تنها عکس ها هستند که برای شما میمانند و شما یک عمر قرار است آنها را نگاه کنید .

پس به همین دلیل بهتر است شما کیفیت عکس را مد نظر قرار دهید و بهترین وزیباترین عکس ها را بگیرید . 

بهتر است قبل از بستن قرارداد با آتلیه مورد نظرتان صحبت های لازم را برای شفاف سازی شرایط تان انجام دهید و سپس قرارداد ببندید تا یکی وقت مشکلی برایتان پیش نیاید .

 

سعی کنید در انتخاب عکاس و آتلیه کودک دقت و توجه لازم را به خرج دهید چرا که اگر عکاس کودک شما عکاس حرفه ای باشد میتواند با ساده ترین ژست ها و ساده ترین دکوراسیون ها بهترین عکس های ممکن را از فرزند دلبند شما بگیرد .

همچنین میتواند با کم کردن کمیت کار تا میزان زیادی هزینه های شما را برای عکاسی کودک کاهش دهد .

 

قیمت پکیج های انتخابی برای عکاسی کودک براساس تعداد عکس های چاپ شده و البته سایز عکس مربوطه محاسبه میشود .

پیشنهاد با به شما این است که یک یا دوتا عکس بزرگ از کودک خود بیشتر سفارش ندهید چرا که تجربه ی چندین ساله ی ما ثابت کرده است که پس از چند سال دیگر فضای کافی برای نگهداری آنها نخواهید داشت و به مرور زمان آنها از بین خواهند رفت .

 

دکمه تماس با ما