آتلیه نوزاد ( عکاسی ماهگرد نوزاد )

آتلیه نوزاد ( عکاسی ماهگرد نوزاد )

آتلیه نوزاد ( عکاسی ماهگرد نوزاد )

 

 

عکاسی نوزاد برای هر پدر و مادری ضروری و واجب است . چرا که این موجودات کوچک و شیرین روند رشد بسیار سریعی دارند و خیلی سریع بزرگ میشوند . 

پس بهترین کار برای آنها این است که در روزهایی که سریع میگذرند به فکر باشیم و آنها را ثبت و تبدیل به خاطره کنیم . 

تغییرات نوزادان در هفته ی اول و ماه اول انقدر واضح و شفاف است که خودتان مطمئنا متوجه این موضوع می شوید و به تکاپو می افتید تا حتما یک وقت عکاسی نوزاد از آتلیه نوزاد بگیرید .

 

برخی از خانواده به همین دلیل که کودکان سریع رشد میکنند و بزرگ میشوند مدام در حال عکاسی از آنها هستند اما ایده ی بهتر برای شما رفتن به یک آتلیه عکاسی نوزاد است که میتوانند به صورت حرفه ای و بسیار زیبا از نوزاد کوچک شما عکاسی کنند .

 

از جالب ترین کارهایی که میتوانید انجام دهید گرفتن عکس ماهگرد است . 

در این صورت شما در هر ماه در یک روز مشخصی کودکتان را به آتلیه عکاسی کودک میاورید و از او عکس کودک میگیرید و اینگونه میتوانید پس از یک سال عکس ها را کنار هم جمع کنید و یک آلبوم زیبای ماهگرد و یک سالگی درست کنید .

 

عکاسی از نوزاد نیاز به دانسته های فراوان در این مسئله و تکنیک های خاص و بسیار حساسی دارد که قبل از شروع به عکاسی عکاس باید به تمام آنها واقف باشد و بتواند به خوبی تمامشان را رعایت کند .

اگر به عکس کودک های در اینترنت نگاه کنید متوجه میشوید که چقدر زیبا و حرفه ای هستند . اما شاید ندانید که برای به این شکل درآمدن این عکس چقدر زحمت کشیده شده است .

پس از عکاسی از کودک عکاسان ادیت های بسیاری برای زیباتر کردن عکس نوزاد و عکس کودک انجام میدهند که از مزیت های عکاسی در آتلیه کودک به حساب می آید ، چرا که این کار را شما در منزل خودتان نمیتوانید انجام دهید مگر اینکه تخصصی در حرفه ی عکاسی کودک داشته باشید .

غیر از این اکسسوری های خاصی که عکاسان برای دکور عکس کودک در آتلیه کودک استفاده میکنند چیزی نیست که شما بتوانید در منزلتان آنها را پیدا کنید و همه ی آنها را داشته باشید . 

از مهم ترین مسائل در عکاسی نوزاد داشتن پس زمینه ی مناسب است که عکاسان در آتلیه کودک یا به وسیله ی فون های مختلف و یا ادیت عکس به آن میرسند و عکس را زیبا میسازند .

 

اگر علاقه به بردن نوزادتان به آتلیه کودک دارید خوب میشود تا ژست های رایج در عکاسی نوزاد را نیز بدانید :

 

* ژست لقمه ای 

 

* ژست قورباغه ای

 

* دمر با دست و پای جمع شده در شکم

 

* ژست دراز کش به پهلو

 

* ژست چانه روی مچ دست

 

* ژست خوابیده به پشت به صورت دایره ای

 

* ژست چمباتمه ای 

 

* دست روی دست زیر چانه 

 

اگر دوست داشتید هم میتوانید از عکس نوزادتان بخواهید تا تاریخ عکس نوزاد را بر روی آن یا پشت آن برایتان مشخص کند تا در گذر زمان تاریخشان را فراموش نکنید و تا ابد آنها را با خود داشته باشید .

آتلیه نوزاد

دکمه تماس با ما