عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد

عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد

عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد 

 

 

از حساس ترین رشته های عکاسی ، عکاسی نوزاد است که بسیار دقیق و ظریف است .

این نوع از عکاسی نیازمند دقت و توجه بسیاری است .

عکاس نوزاد باید آموزش های زیادی را در ارتباط با برقراری رابطه با کودکان و نوزادان بیاموزد و سپس وارد آتلیه نوزاد شود .

و بعد از این است که او میتواند در کنار دیگر عکاسان حرفه ای تجربه کسب کند و از تجربیات دیگر عکاسان متخصص بهره مند شود .

پس اگر شما مادر یا پدری هستید که توانایی عکاسی نوزاد در سطح حرفه ای را ندارید پس بهترین کار این است که به بهترین آتلیه عکاسی نوزاد در حوالی منزل خود مراجعه کنید و از آنها کمک بگیرید .

 

شاید تنها با شنیدن کلمه عکاسی نوزاد با خود فکر کنید که کار آسانی است و  نیاز به سخت گیری آنچنانی ای ندارد اما در واقع کاملا برعکس این مسئله است و عکاسی نوزاد از سخت ترین شاخه های عکاسی محسوب میشود .

شاید در اینترنت برخی از عکس های نوزاد که نوزادان آرام خوابیده اند دیده باشید و لذت برده باشید و با خودتان گفته باشید که آآآ چقدر راحت .. خودم هم میتوانم چنین عکسی از فرزندم بگیرم .

اما در واقع این اینطور نیست ، عکس های زیبایی که شما در اینترنت میبینید و فکر میکنید که به سادگی گرفته شده اند تمامشان بالای یک ساعت وقت برده اند . چرا که خواباندن نوزادان در محیطی ناآشنا کاری مشکل و حالت دادن بدنشان و ایجاد فرمی مناسب برای عکس نوزاد روی تن آنها کار دشواری است و زمان زیادی میبرد .

 

در عکاسی نوزاد بیش از دیگر عکاسی ها باید صبر و حوصله به خرج بدهید . اگر در این حرفه صبور نباشید درنهایت نمیتوانید عکس های خوب و زیبایی ثبت کنید .

 

آتلیه عکاسی نوزاد بن سای با کادری حرفه ای و توانا قادر است تا به شکلی کاملا تخصصی محیط مناسبی را فراهم آورد تا عکس های فوق العاده ای فرزندان شما ثبت کنند .

 

نوزادان موجودات بسیار ظریفی هستند که استخوان های نرم و شکننده ای دارند .

و این مسئله کار با آنها را مشکل میکند . چرا که شما باید خیلی زیاد مراقب باشید تا آسیبی به این کوچولو های دوست داشتنی نرسد .

در زمان عکاسی از والدین بخواهید تا یکی از آنها حتما حضور داشته باشند چرا که هنگام جابه جایی و آرام کردن کودک به آنها نیاز پیدا میکنید .

 

حواستان باشد تا حتما قبل از وارد شدن کودک به آتلیه نوزاد  استودیو را به خوبی گرم کرده باشید چرا که نوزادان به شدت مستعد سرماخوردگی و مریضی هستند پس بهتر است با گرم کردن فضای آتلیه نوزاد از این مسئله جلوگیری کنید .

 

اگر هنگام عکاسی نوزاد خودتان سرما خورده اید بیشتر از قبل باید احتیاط کنید .

قبل از دست زدن به نوزاد دستان خود را بشویید و با مواد ضد عفونی کننده ضدعفونی کنید .

سعی کنید حتما در چنین موقعیتی ماسک بر روی صورتتان بزنید چرا که در عکاسی نوزاد شما ممکن است خیلی به صورت نوزاد نزدیک شوید و وقتی نفستان به نوزاد بخورد ممکن است او هم به راحتی مریض بشود .

 

دکمه تماس با ما